„Philips“ jau seniai tobulina specialiųjų efektų „amBX“ technologiją, padedančią vartotojui geriau įsijausti į virtualų žaidimų pasaulį, sukurti aplinką atitinkančią žaidimo scenarijų. Tam kūrėjai naudoja specialius apšvietimo elementus, garso akustiką, vibraciją ir net ventiliatorius. Dabar specialistai mano, kad atėjo laikas įvaldyti žaidimo kvapų pasaulį. Įsivaizduokime, pagrindinis žaidimo herojus keliauja per pušyną, o jūsų kambaryje pasklinda pušų aromatas...
Šiuo metu intensyviai kuriamas specialus įrenginys, kuris skleis įvairius kvapus, atitinkančius žaidimo pagrindinio veikėjo situaciją. Idėjos autoriai sako, kad paskleisti aromatą kambaryje nėra sunku, tačiau išvalyti buvusį kvapą, t.y. paruošti aplinką naujam kvapo paskleidimui yra gerokai sudėtingiau. Kitaip kambaryje susidarytų nemaloni kvapų mišrainė, kuri tik erzins žaidėją.
„Philips“ atliko kelių kvapus išsklaidančių naujų, skirtingas technologijas naudojančių įrenginių, bandymus. Kol kas nėra apsistota ties kuriuo nors vienu iš jų, o „amBX“ žaidimo aromatų skleidėjas kompiuterinių žaidimų mėgėjams dar nepademonstruotas.
Remigijus Bukauskas