Savadarbė skraidanti lenta gali skrieti net 140 km/h greičiu. Ją varo 36 kg žibalo variklis. Pasak išradėjo, buvusio vandens motociklų čempiono, didžiausias iššūkis bandant suvaldyti įspūdingus viražus galinčią atlikti skraidyklę – ne jos sudėtingas vairavimas rankomis, o fizinis skausmas ir baimė, kurią tenka įveikti ore.
„Tai beprotiška. Rankomis reguliuoji judėjimą ore – tai visiškai beprotiška, neįmanoma nusakyti. Vienintelį, ką tikrai galiu apibūdinti, tai skausmą. Kojos dega, raumenys dega. Skrydis reikalauja daug fizinių jėgų. Stengiuosi gerai pasiruošti, kad galėčiau įveikti baimę. Juk ji ir priverčia jaustis gyvam“, – po skrydžio neeiliniais pojūčiais dalinosi ekstremalas.
Jo planas buvo skriejant iki 20-ties metrų virš Lamanšo bangų nuskrieti 32 kilometrus iki Šv. Margaritos įlankos Doveryje. Deja, skelbiama, kad likus 20 kilometrų iki kranto jis tūpė ant specialios vos metro pločio platformos, kur turėjo pasipildyti degalų, tačiau ant jo nepataikė ir nukrito į bangas.
Jo šeima ir komandos nariai skelbia, kad vyras stipriai nenukentėjo ir netrukus buvo pargabentas į krantą.
Įveikti 32 kilometrų Angliją ir Prancūziją skiriantį Lamanšo sąsiaurį prancūzų išradėjas ruošėsi ne vieną dieną.
Be to, stebint visam pasauliui su automatu rankose, jis jau raižė dangų per Bastilijos dienos karinį paradą Paryžiuje. Būtent šią dieną perskristi Lamanšą jis nusprendė neatsitiktinai. Norėdamas paminėti lygiai prieš 110 metų atliktą pirmąjį Louiso Blerioto vieno žmogaus skrydį per Lamanšą