„Sekėsi išties neblogai: startavome gerai, priešvėjinį ženklą paėmėm taip pat gerai, tačiau buriuodami pavėjui negalėjome naudoti savo didžiosios pavėjinės burės. Varžybų nuostatuose yra taisyklė, kad ant laivo, jo burių, negali būti jokios reklamos. Mūsiškė burė, dovanota mūsų partnerių jaunųjų vadovų organizacijos YPO, būtų laikoma reklama“,- po pirmosios dienos lenktynių finišo teigė „Ambersail 2“ kapitonas Saulius Pajarskas.
Pasak jo, pirmoje distancijos dalyje vyravo kiek silpnesni vėjai, tačiau jie sustiprėjo išplaukus iš įlankos į atviresnius jūros vandenis.
„Iš įlankos išėjus daugiau į jūrą, pakilo stipresnis vėjas, vyravo aštri, nemaloni banga. Ten visoms įguloms nebuvo lengva – kažkas matėm ir bures susiplėšė, kažkam teko ir grįžti. Šiuo atžvilgiu mums sekėsi tikrai neblogai – kiek galėjome, tiek padarėme, be didesnių blogų nutikimų“,- teigė S. Pajarskas.
65 pėdas (apie 20) siekianti Lietuvos „Volvo 65“ klasės lenktyninė jachta namuose yra, ko gero, viena didžiausių jachtų, tačiau šiose varžybose toks jos ilgis – vienas mažesnių. Tarp 45 lenktynėse startuojančių jachtų – ir 75, ir 100 ir net 115 pėdų siekiančios burinės jachtos. Kai kurių šių jachtų įgulas sudaro kone 30 buriuotojų.
Pasak regatos organizatorių, šiemet tai – gausiausias tokio dydžio jachtų susibūrimas varžyboms pasaulyje.
Regatoje startuojančios jachtos padalintos į 4 grupes pagal jų dydį ir pajėgumus. Lietuvos „Ambersail 2“ jachta startuoja IRC3 grupėje, kurią sudaro 4 konkuruojančios įgulos – greta Lietuvos „Ambersail 2“, Didžiosios Britanijos „Jethou“ (75 pėdos, kpt. Peter Odgen) ir „North Star“ (72 pėdos, kpt. Peter Dubens) bei „Vesper“ (72 pėdos, kpt. Jim Swartz) iš JAV.
„Les Voiles de Saint Tropez“ regatos lenktynės vyks iki spalio 9 d.