„Palyginus su 2012 metais, 2013 UAB „Amber Food“ buvo sėkmingi: per pastaruosius metus atidarėme 6 naujus restoranus Lietuvoje ir 2 Latvijoje, o restoranų apyvarta, lyginant su pernai metais, paaugo 12 proc. Dabar jau galima teigti, kad praėjusių metų strategija – išgryninti ir stiprinti savo restoranų prekės ženklus – pasiteisino, – sako „Amber Food“ valdybos pirmininkas Gediminas Balnis. – Per šiuos metus ketiname atidaryti 10 naujų restoranų, tad planuojame, kad 2014 metais įmonės apyvarta sieks 93 mln. litų“.
Įmonės pavadinimo keitimas – ne vienintelis praėjusių metų strateginis plėtros sprendimas. UAB „Amber Food“ jau pakeitė savo valdomo restoranų tinklo „Katpėdėlė“ prekės ženklą, interjerą ir meniu, sumodernindama lietuviškus patiekalus ir pritaikydama šiuolaikiniam vartotojui.
UAB „Vičiūnų restoranų grupė“ valdo 25 picerijas „Charlie pizza“, 8 blynines „La Crepe“, 7 restoranus „Katpėdėlė“, 3 restoranus „Carskoje Selo“, barų zonas Žalgirio Arenoje, kavos ir ledų kavinę „Ice Cafe“. Latvijoje nuo 2011 metų atidarytos 3 picerijos „Charlie pizza“.