• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pralaimėję mūšį dėl reklamos apribojimų televizijoje, aludariai turi tenkintis keliomis gerokai pabrangusiomis valandomis po 23 valandos.

REKLAMA
REKLAMA

Gamintojai skaičiuoja, jog likus be televizijos ir reklamą nukreipus į barus bei prekybos vietas veikiausiai teks išleisti daugiau, kad būtų pasiektas ankstesnis reklamos efektas, penktadienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.

REKLAMA

Tai, kad aludariai dar pernai nebuvo praradę visų vilčių perkalbėti politikus nenugrūsti reklamos į naktį, tačiau galvojo ir apie blogiausią variantą, rodo „Ragučio” taktika - bendrovė sudėliojo du rinkodaros planus: vienas - jei reklamos draudimas bus atšauktas, antras - jei išliks.

REKLAMA
REKLAMA

Dabar bendrovė daugiau naudoja spaudos ir lauko reklamą, taip pat internetą.

„Kalnapilio-Tauro grupės” vadovas Valdas Tekorius sako, kad pasikeitus reikalavimams dėl alkoholio reklamos keičiama ir rinkodaros strategija: „Produktai dabar reklamuojami lauko reklamose, spaudoje bei pardavimo vietose.”

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors aludariai ir neatsisako jiems paliktų galimybių reklamuotis televizijoje, tačiau taip pat turi taikytis prie pasikeitusių televizijų kanalų sąlygų - reklamos laikas po 23 val. gerokai pabrango.

Žiniasklaidos strategijos bendrovės „Inspired Communications” direktorius Vasaris Oržekauskas skaičiuoja, kad metų pradžioje TV3 ir LNK reklamos įkainius nuo 23 val. pakėlė ne vidutiniškai 16 proc., o labiau, ypač pabrango reklamos laikas tarp 24 val. ir 1 val. nakties.

REKLAMA

Prieš Alkoholio kontrolės įstatymo pataisų priėmimą laikas nuo vidurnakčio iki 1 val. nakties buvo neefektyvus, dažniausiai tuo metu buvo rodomi kartojimai ir pan. O dabar televizininkai gerina programų tinklelį, kad kiltų reitingai naktiniu laiku, nes tai leidžia televizijoms gauti daugiau alkoholio reklamos pinigų.

Seimas balandžio pabaigoje liberalizavo nuo sausio įsigaliojusį Alkoholio kontrolės įstatymą ir įteisino alkoholinių gėrimų ir jų gamintojų pavadinimų ženklų rodymą bei leido alkoholio reklamą rodyti, jeigu bus tiesiogiai transliuojami tarptautiniai meno, kultūros ar sporto renginiai, tačiau paliko draudimą transliuoti alkoholio reklamą nuo 6 valandos ryto iki 11 valandos vakaro.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų