Dar prieš keletą savaičių buvo paskelbta, jog „Alpine“ svarsto atsisakyti savo gamybos variklių ir į pagalbą pasitelkti kitos komandos inžinierių sukurtą agregatą, nes prancūzų ekipos vadovybė mano, jog savomis jėgomis sukurtas agregatas neduoda norimos naudos, o šimtamilijoninės investicijos į nuosavą jėgainę tiesiog neatsiperka.
„Alpine“ vadovai pradėjo nerimauti dar labiau dėl Formulės 1 projekto ateities, kuomet „Audi“ sugebėjo sudaryti partnerystės sutartį su „Renault“ degalų ir alyvos tiekėjais – „BP“ ir „Castrol“.
Automobilių sporto apžvalgininkai tvirtina, jog už šiuos drastiškus pokyčius yra atsakingas „Alpine“ komandos patarėjas Flavio Briatore. Teigiama, jog būtent jis yra įsitikinęs, jog kitos komandos sukurtas variklis duos daugiau naudos ir norimų rezultatų apie kuriuos „Alpine“ svajoja jau gerą dešimtmetį.
Iš visų derybose dalyvavusių komandų, prie derybų stalo liko tik „Mercedes“. Skelbiama, jog abiejų šalių derybos jau yra stipriai pažengusios į priekį. Nors bendradarbiavimo sutartis dar nėra pasirašyta, tačiau „Alpine“ ir „Mercedes“ sugebėjo susitarti dėl svarbiausių sutarties punktų.
Iki šiol buvo mano, jog „Mercedes“ variklius „Alpine“ galėtų pradėti naudoti ne anksčiau nei 2026 metais, tačiau dabar skelbiama, jog tai gali įvykti anksčiau – jau 2025 m.
Nors variklio pakeitimas sukeltų „Alpine“ inžinieriams papildomų iššūkių, tačiau perėjimas prie „Mercedes“ jėgainės iš karto padidintų komandos konkurencingumą, nes šiandien viešai pripažįstama, jog „Renault“ motoras yra gerokai silpnesnis už varžovų.