Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„BMW“ markė turi milžinišką sėkėjų būrį, kuris stebi kiekvieną kompanijos žingsnį, domisi gamintojo sukurtomis technologijomis ir žino koks stiprus draugystės ryšys sieja „BMW“ ir „Alpina“ kompanijas.
Daugelį metų „BMW“ markės produkcijai buvusi ištikima „Alpina“ sukūrė ne vieną ribotos laidos modelį. Kiekvienas šiuo metu vertas didžiulių pinigų ir garbingos vietos automobilių kolekcionierių garažuose, kuriuose ir taip netrūksta įspūdingų eksponatų.
Pirmoji „BMW M3“ modelio karta šiuo metu yra pati vertingiausia ir brangiausia, nuolatos sulaukianti daugybės automanų liaupsių. Techniškai ir technologiškai pirmoji „BMW M3“ modelio karta nuo naujausių „BMW M“ kūrinių atsilieka keliais šviesmečiais, tačiau ar turėdami galimybę įsigyti vieną rečiausių „Alpina“ modelių, kreiptumėte daug dėmesio į prastesnes technines charakteristikas? Greičiausiai ne.
Susipažinkite su „Alpina B6 3.5S“ - vieną rečiausių „Alpina“ kūrinių, kurių buvo pagaminta 62 vienetai. Tik 62 ribotos laidos modeliai, kurie yra vienu laipteliu aukščiau už originalų ir labai brangų pirmos kartos „M3“. Kodėl? Priežasčių yra kelios.
Visų pirma - „B6 3.5“ ir „B6 3.5S“ nėra vienas ir tas pats modelis. „B6 3.5“ buvo sukurtas „BMW 325i“ pagrindu, tuo tarpu „B6 3.5S“ buvo sukurtas „M3“ modelio pagrindu. Tad struktūra, pakabos komponentai ir kiti agregatai jau standartinėje formoje buvo visa galva aukščiau.
Nuo 1987 iki 1990 metų „Alpina“ kataloge buvęs modelis buvo komplektuojamas su 3,4 litro, 6 cilindrų atmosferiniu benzininiu varikliu, kuris išvystė 261 arklio galią ir 346 Nm sukimo momentą. Už jo slėpėsi šešių laipsnių „Getrag“ mechaninė pavarų dėžė, leidusi automobiliui pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,4 sekundės.
Vienas iš 62 pasaulį išvydusių „Alpina B6 3.5S“ ieško naujų namų, kuriuose būtų šiltas garažas ir automobilių entuziastas, kuris retkarčiais užsuktų pasižiūrėti kaip laikosi „Alpina B6 3.5S“. Pasak automobilį parduodančios įmonės, vokiškas kupė iš „Alpina“ atstovybės į naujo savininko namus išvyko 1989 metų vasarą. Juose jis išbuvo net 27 metus per kuriuos automobilis buvo kruopščiai prižiūrimas.
Deja, automobilį parduodanti įmonė neatskleidžia „Alpina B6 3.5S“ kainos, tačiau atsižvelgiant į šio „Alpina“ modelio retumą, nenustebtume, jeigu jis būtų parduotas už šešiaženklę sumą.
„BMW“ markė turi milžinišką sėkėjų būrį, kuris stebi kiekvieną kompanijos žingsnį, domisi gamintojo sukurtomis technologijomis ir žino koks stiprus draugystės ryšys sieja „BMW“ ir „Alpina“ kompanijas.
Daugelį metų „BMW“ markės produkcijai buvusi ištikima „Alpina“ sukūrė ne vieną ribotos laidos modelį. Kiekvienas šiuo metu vertas didžiulių pinigų ir garbingos vietos automobilių kolekcionierių garažuose, kuriuose ir taip netrūksta įspūdingų eksponatų.
Pirmoji „BMW M3“ modelio karta šiuo metu yra pati vertingiausia ir brangiausia, nuolatos sulaukianti daugybės automanų liaupsių. Techniškai ir technologiškai pirmoji „BMW M3“ modelio karta nuo naujausių „BMW M“ kūrinių atsilieka keliais šviesmečiais, tačiau ar turėdami galimybę įsigyti vieną rečiausių „Alpina“ modelių, kreiptumėte daug dėmesio į prastesnes technines charakteristikas? Greičiausiai ne.
Susipažinkite su „Alpina B6 3.5S“ - vieną rečiausių „Alpina“ kūrinių, kurių buvo pagaminta 62 vienetai. Tik 62 ribotos laidos modeliai, kurie yra vienu laipteliu aukščiau už originalų ir labai brangų pirmos kartos „M3“. Kodėl? Priežasčių yra kelios.
Visų pirma - „B6 3.5“ ir „B6 3.5S“ nėra vienas ir tas pats modelis. „B6 3.5“ buvo sukurtas „BMW 325i“ pagrindu, tuo tarpu „B6 3.5S“ buvo sukurtas „M3“ modelio pagrindu. Tad struktūra, pakabos komponentai ir kiti agregatai jau standartinėje formoje buvo visa galva aukščiau.
Nuo 1987 iki 1990 metų „Alpina“ kataloge buvęs modelis buvo komplektuojamas su 3,4 litro, 6 cilindrų atmosferiniu benzininiu varikliu, kuris išvystė 261 arklio galią ir 346 Nm sukimo momentą. Už jo slėpėsi šešių laipsnių „Getrag“ mechaninė pavarų dėžė, leidusi automobiliui pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,4 sekundės.
Vienas iš 62 pasaulį išvydusių „Alpina B6 3.5S“ ieško naujų namų, kuriuose būtų šiltas garažas ir automobilių entuziastas, kuris retkarčiais užsuktų pasižiūrėti kaip laikosi „Alpina B6 3.5S“. Pasak automobilį parduodančios įmonės, vokiškas kupė iš „Alpina“ atstovybės į naujo savininko namus išvyko 1989 metų vasarą. Juose jis išbuvo net 27 metus per kuriuos automobilis buvo kruopščiai prižiūrimas.
Deja, automobilį parduodanti įmonė neatskleidžia „Alpina B6 3.5S“ kainos, tačiau atsižvelgiant į šio „Alpina“ modelio retumą, nenustebtume, jeigu jis būtų parduotas už šešiaženklę sumą.