Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„BMW“ automobilius daugelį metų modifikuojanti „Alpina“, visada išsiskirdavo tuo, jog pagamindavo labai mažą kiekį automobilių. Nesvarbu ar tai būtų 3 ar 5 serijos „BMW“ pagrindu sukurti modeliai, Vokietijoje įsikūręs gamintojas apsiribodavo tik keliais šimtais vienetų.
Nors daugelio „BMW“ fanų svajonė yra 9-ame dešimtmetyje gamintas „E30 M3“, tačiau pasaulyje netrūksta entuziastų, kuriems „E30 M3“ yra per prastas pasirinkimas. Jiems reikia retesnio ir kelis kartus brangesnio egzemplioriaus. Vienas iš įdomesnių pasirinkimų galėtų būti „Alpina B6 2.8/1“. Vos trejus metus gamintas modelis dabar laikomas vienu rečiausiu „Alpina“ modeliu.
Kitaip negu daugelis kitų „Alpina“ kūrinių, kurie būdavo sukurti sportiškiausių „BMW“ modelių pagrindu, „B6 2.8/1“ buvo sukurtas pasinaudojant „323i“ modelio platformą. Tačiau vietoj 2.3 litro darbinio tūrio motoro jis turėjo 2.8 litro, 6 cilindrų benzininį agregatą, kuris atkeliavo iš „BMW 528i“. Su keliomis modifikacijomis 6 cilindrų variklis išvystė 210 arklio galių ir 270 Nm sukimo momentą. Šios charakteristikos leido „B6“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 6.9 sekundės ir pasiekti 231 km/val. greitį.
1983 metais, būtent šis modelis buvo vienas greičiausių „E30“ modelių. Nors greičiausiojo titulu jis džiaugėsi neilgai, nes jį pakeitė „B6 3.5“ ir „B6 3.5 S“, tačiau ne kurio nors kito, o „B6 2.8/1“ modelio dėka padėjo „Alpina“ vardui išgarsėti ne tik Europoje, bet ir Jungtinėse Valstijose.
Kaip bebūtų keista, tačiau „B6 2.8/1“ sulaukė didžiulio susidomėjimo, ypač Jungtinių Valstijų ir Kanados. Žmonės buvo net pasirengę mokėti dvigubai didesnę sumą nei prašė „Alpina“ vadybininkai. Vis gi, vokiečiai nebūtų vokiečiai, jeigu nesilaikytų savo sugalvotų taisyklių.
Dėl pakankamai mažų gamybos pajėgumų ir „Alpina“ vadovų nenorėjimo investuoti į laikiną gamybos padidinimą, nuo 1983 metų lapkričio iki 1986 metų liepos pagamino tik 259 vienetus.
Tradiciškai „Alpina“ kompanijos kūriniai būna brangesni už tuos, kurių pagrindu jie buvo sukurti. Jeigu „BMW M3 E30“ kainos prasideda nuo maždaug 20 - 25 tūkst. eurų, tai „Alpina B6 2.8/1“ kainos prasideda nuo maždaug 35 tūkst. eurų.
„BMW“ automobilius daugelį metų modifikuojanti „Alpina“, visada išsiskirdavo tuo, jog pagamindavo labai mažą kiekį automobilių. Nesvarbu ar tai būtų 3 ar 5 serijos „BMW“ pagrindu sukurti modeliai, Vokietijoje įsikūręs gamintojas apsiribodavo tik keliais šimtais vienetų.
Nors daugelio „BMW“ fanų svajonė yra 9-ame dešimtmetyje gamintas „E30 M3“, tačiau pasaulyje netrūksta entuziastų, kuriems „E30 M3“ yra per prastas pasirinkimas. Jiems reikia retesnio ir kelis kartus brangesnio egzemplioriaus. Vienas iš įdomesnių pasirinkimų galėtų būti „Alpina B6 2.8/1“. Vos trejus metus gamintas modelis dabar laikomas vienu rečiausiu „Alpina“ modeliu.
Kitaip negu daugelis kitų „Alpina“ kūrinių, kurie būdavo sukurti sportiškiausių „BMW“ modelių pagrindu, „B6 2.8/1“ buvo sukurtas pasinaudojant „323i“ modelio platformą. Tačiau vietoj 2.3 litro darbinio tūrio motoro jis turėjo 2.8 litro, 6 cilindrų benzininį agregatą, kuris atkeliavo iš „BMW 528i“. Su keliomis modifikacijomis 6 cilindrų variklis išvystė 210 arklio galių ir 270 Nm sukimo momentą. Šios charakteristikos leido „B6“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 6.9 sekundės ir pasiekti 231 km/val. greitį.
1983 metais, būtent šis modelis buvo vienas greičiausių „E30“ modelių. Nors greičiausiojo titulu jis džiaugėsi neilgai, nes jį pakeitė „B6 3.5“ ir „B6 3.5 S“, tačiau ne kurio nors kito, o „B6 2.8/1“ modelio dėka padėjo „Alpina“ vardui išgarsėti ne tik Europoje, bet ir Jungtinėse Valstijose.
Kaip bebūtų keista, tačiau „B6 2.8/1“ sulaukė didžiulio susidomėjimo, ypač Jungtinių Valstijų ir Kanados. Žmonės buvo net pasirengę mokėti dvigubai didesnę sumą nei prašė „Alpina“ vadybininkai. Vis gi, vokiečiai nebūtų vokiečiai, jeigu nesilaikytų savo sugalvotų taisyklių.
Dėl pakankamai mažų gamybos pajėgumų ir „Alpina“ vadovų nenorėjimo investuoti į laikiną gamybos padidinimą, nuo 1983 metų lapkričio iki 1986 metų liepos pagamino tik 259 vienetus.
Tradiciškai „Alpina“ kompanijos kūriniai būna brangesni už tuos, kurių pagrindu jie buvo sukurti. Jeigu „BMW M3 E30“ kainos prasideda nuo maždaug 20 - 25 tūkst. eurų, tai „Alpina B6 2.8/1“ kainos prasideda nuo maždaug 35 tūkst. eurų.