„Tai buvo vienas svarbiausių mūsų projektų, prie kurio mūsų kompanijos inžinieriai plušo ne vieną mėnesį. Kad ir kaip norėjome šį bolidą išbandyti bent vienose TCR čempionato lenktynėse, tačiau šį malonumą pasiliksime kitiems metams“, - pristatydamas automobilį kalbėjo „Romeo Ferraris“ vadovas Mario Ferraris.
„Dabar mūsų laukia lengvesnis etapas - intensyvūs automobilio bandymai, kurie prasidės lapkričio pradžioje ir užsitęs iki gruodžio vidurio. Norime kitąmet į TCR čempionatą įžengti ne tik kaip naujokai, bet ir kaip potencialūs lyderiai“, - priduria Mario Ferraris.
„Alfa Romeo Giulietta TCR“ yra 4351 milimetro ilgio, 1950 milimetrų pločio, ratų bazės ilgis siekia 2659 milimetrus. Tuo tarpu 1.75 litro, keturių cilindrų benzininis variklis bus suporuotas su „Sadev“ šešių laipsnių pavarų dėže ir priekinių varančiųjų ratų pavara.
Taip pat reikėtų paminėti, jog itališkas bolidas turi „McPherson“ tipo priekinę, „Multi-link“ tipo daugiasvirtę galinę pakabas. Sustabdyti šį atletišką hečbeką padės priekyje sumontuoti 378 milimetrų stabdžių diskai ir 290 milimetrų stabdžių diskai gale.
Naujasis „Romeo Ferraris“ kūrinys - „Alfa Romeo Giulietta TCR“ kainuos nuo 98 tūkst. eurų.