• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Alfa Romeo“ markė kadaise buvo viena žymiausių ir pajėgiausių auto-sporto komandų. Milžiniškas Formulės 1 ir įvairių žiedinių lenktynių čempionato titulų kiekį iškovojęs gamintojas šiuo metu dar tik ruošiasi sugrįžti iš po ilgai trukusios reabilitacijos.
Bendro naudojimo keliams skirti modeliai gatvėse turėtų pasirodyti kitų metų rudenį, tuo tarpu auto-sporto arena oficialaus „Alfa Romeo“ markės sugrįžimo dar turės palaukti. Tačiau kol „Alfa Romeo“ į WTCC ar kitus čempionatus žiūri su ašaromis akyse, Italijoje įsikūrusi įmonė „Romeo Ferraris“ nusprendė imtis iniciatyvos ir praėjusį penktadienį pristatė žiedinėms lenktynėms paruoštą „Alfa Romeo Giulietta TCR“.

„Alfa Romeo“ markė kadaise buvo viena žymiausių ir pajėgiausių auto-sporto komandų. Milžiniškas Formulės 1 ir įvairių žiedinių lenktynių čempionato titulų kiekį iškovojęs gamintojas šiuo metu dar tik ruošiasi sugrįžti iš po ilgai trukusios reabilitacijos.
Bendro naudojimo keliams skirti modeliai gatvėse turėtų pasirodyti kitų metų rudenį, tuo tarpu auto-sporto arena oficialaus „Alfa Romeo“ markės sugrįžimo dar turės palaukti. Tačiau kol „Alfa Romeo“ į WTCC ar kitus čempionatus žiūri su ašaromis akyse, Italijoje įsikūrusi įmonė „Romeo Ferraris“ nusprendė imtis iniciatyvos ir praėjusį penktadienį pristatė žiedinėms lenktynėms paruoštą „Alfa Romeo Giulietta TCR“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

00 (1)


„Tai buvo vienas svarbiausių mūsų projektų, prie kurio mūsų kompanijos inžinieriai plušo ne vieną mėnesį. Kad ir kaip norėjome šį bolidą išbandyti bent vienose TCR čempionato lenktynėse, tačiau šį malonumą pasiliksime kitiems metams“, - pristatydamas automobilį kalbėjo „Romeo Ferraris“ vadovas Mario Ferraris.
„Dabar mūsų laukia lengvesnis etapas - intensyvūs automobilio bandymai, kurie prasidės lapkričio pradžioje ir užsitęs iki gruodžio vidurio. Norime kitąmet į TCR čempionatą įžengti ne tik kaip naujokai, bet ir kaip potencialūs lyderiai“, - priduria Mario Ferraris.

REKLAMA

00 (2)


„Alfa Romeo Giulietta TCR“ yra 4351 milimetro ilgio, 1950 milimetrų pločio, ratų bazės ilgis siekia 2659 milimetrus. Tuo tarpu 1.75 litro, keturių cilindrų benzininis variklis bus suporuotas su „Sadev“ šešių laipsnių pavarų dėže ir priekinių varančiųjų ratų pavara.
Taip pat reikėtų paminėti, jog itališkas bolidas turi „McPherson“ tipo priekinę, „Multi-link“ tipo daugiasvirtę galinę pakabas. Sustabdyti šį atletišką hečbeką padės priekyje sumontuoti 378 milimetrų stabdžių diskai ir 290 milimetrų stabdžių diskai gale.
Naujasis „Romeo Ferraris“ kūrinys - „Alfa Romeo Giulietta TCR“ kainuos nuo 98 tūkst. eurų.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų