Ne savo noru į „Stellantis“ koncerno žnyples patekusi „Alfa Romeo“ pamažu juda link seniai brandintos ir norėtos krypties, kuri leidžia gamintojui nuolatos dirbti pelningai.
Italų gamintoja šiemet pristatė ketvirtą bendrovės modelį „Junior“, kuris netrukus prisijungs prie jau parduodamų „Giulia“, „Tonale“ ir „Stelvio“ modelių, tačiau naujų šeimos narių badą jautęs gamintojas šį dešimtmetį planuoja seniai matytą plėtrą, kurios epicentre gali atsidurti „Porsche Cayenne“ dydžio visureigis.
„Alfa Romeo“ jau kurį laiką svarstė apie galimybę sugrįžti į aukštesnės klasės automobilių segmentą, o „Porsche Cayenne“ konkurentas galėtų būti vos ne idealiu įrankiu tai padaryti.
Jeanas-Philippe'as Imparato atskleidė, jog galutinis sprendimas dėl šio modelio bus priimtas 2024-ųjų pabaigoje ir tuo pačiu pridūrė: „Jeigu mes nuspręsime žengti vienu segmentu aukščiau, mes turime viską, jog galėtume tai padaryti: platformą, variklį, programinę įranga“.
„Alfa Romeo“ vadovas neslepia, jog galutinį sprendimą įtakos daugybė skirtingų veiksnių, įskaitant elektromobilių paklausą Šiaurės Amerikoje ir Azijoje – regionuose, kuriuose būsimas „Alfa Romeo“ SUV sulauktų daugiausiai susidomėjimo.
Vis dėlto, jeigu „Porsche Cayenne“ konkurento kūrimas pasirodys nelogiškas ir neracionalus, tuomet „Alfa Romeo“ galėtų sugrįžti į europiečiams labiau priimtiną kompaktinės klasės hečbekų segmentą.
J. Imparato taip pat pridūrė, jog kai visi nauji modeliai pasieks įprastą gamybos ciklo pabaigą, bendrovė iš naujo apsvarstys į kuriuos segmentus reikėtų kreipti daugiausiai dėmesio.
Priklausomai nuo pokyčių rinkoje, J. Imparato mielai sugrąžintų „GTV“ ir „Alfetta“ modelius, tačiau jų sugrįžimą įtakoja ne gamintojo noras ar finansų trūkumas, bet pirkėjų trūkumas.
„Nors ir rytoj galėtume pradėti „Giulia“ universalo kūrimo darbus. Tai būtų šaunu, bet ar jam būtų paklausa?“, – svarstė J. Imparato
„Daugelis Alfistų manęs klausia kodėl mes gaminame tik visureigius, tačiau kiekvienam iš jų atsakau taip: todėl, kad jūs perkate tik visureigius, mano mielas drauge“.