„FIAT“ bendradarbiavimas su „Chrysler“ jau greitai turės vaisių. Ir pakankamai didelių. Naujieji „Alfa Romeo“ ir „Lancia“ flagmanai bus su galinių ratų pavara, nes šie automobiliai bus gaminami naudojant atnaujinto „Chrysler 300C“ platformą.
Pradžiai apie „Alfa Romeo“. Komponuotę su galiniais varomais ratais pardavimų specialistai galės pavadinti prie ištakų, nes dar prieš tris dešimtmečius didžioji dalis „Alfa Romeo“ modelių buvo būtent tokie. Juo labiau, kad sportiškų ambicijų nestokojantys automobiliai ir turėtų būti tokie. Bėda bus tik „Alfa Romeo“ dizaineriams, kurie dabar turės sunkų „Chrysler“ monumentalumą pakeisti „Alfa Romeo“ būdingais veržliais štrichais. Teigiama, kad naujosios „Alfa Romeo 169“ išorės darbai jau beveik baigti.
Techninė dalis įdomesnė. Vokiečių kolegos iš „Auto Motor und Sport“ skelbė, kad „Alfa Romeo 169“ gaus aštuonių cilindrų motorą su tiesioginiu įpurškimu ir dviem turbinomis. 405 a.g. leistų pakovoti dėl vietos rinkoje net ir su „BMW“. Vėliau žadama pristatyti automobilius ir su kuklesniais benzininiais ir dyzeliniais motorais.
Paprastesnę variaciją „Chrysler“ tema kitų metų pavasarį Ženevoje pristatys „Lancia“. Atnaujintas „Chrysler 300C“ taps „Lancia“ flagmanu. Spėjama, kad taip į rinką bus sugražintas „Lancia Thema“ vardas. „Lancia“ flagmanas nuo giminaičio iš Amerikos skirsis labai nežymiai. Teigiama, kad išorėje pasikeis tik radiatoriaus grotelės ir bamperiai.
Be „Chrysler“ naudojamų variklių „Lancia Thema“ gaus trijų litrų darbo tūrio 230 a.g. V6 tipo turbodyzelį, kurį gamina italų „VM Motori“. Manoma, kad bent 80 proc. automobilių bus parduodama su šiuo varikliu.
„Lancia“ su šiuo modeliu tikisi pritraukti šią firmą pamiršusius pirkėjus. Tiesa, „Lancia“ pardavimų ekspertų apetitas nėra didelis. Planuojma per metus parduoti 10-15 tūkst. „Lancia Thema“ automobilių.
Panašu, šie nauji automobiliai taps tikra globalizacijos iliustracija. Jie turės ne tik amerikietiško, bet ir vokiško kraujo. Juk šiais metais debiutavęs „Chrysler 300C“ tėra atnaujintas senesnis modelis, kuris savo ruožtu buvo gaminamas naudojant europinę „Mercedes Benz W211“ platformą.
Pats „Chrysle r 300C“, tapęs italų donoru, turi šį tą bendro su „Mercedes Benz W211“ . Gamintojų nuotr.
Tai vienas iš „Lancia Thema“ eskizų. Panašu, tikras automobilis nuo donoro skirsis mažiau. autoevolution. com iliustr.