• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„FIAT“ bendradarbiavimas su „Chrysler“ jau greitai turės vaisių. Ir pakankamai didelių. Naujieji „Alfa Romeo“ ir „Lancia“ flagmanai bus su galinių ratų pavara, nes šie automobiliai bus gaminami naudojant atnaujinto „Chrysler 300C“ platformą.

REKLAMA
REKLAMA

Pradžiai apie „Alfa Romeo“. Komponuotę su galiniais varomais ratais pardavimų specialistai galės pavadinti prie ištakų, nes dar prieš tris dešimtmečius didžioji dalis „Alfa Romeo“ modelių buvo būtent tokie. Juo labiau, kad sportiškų ambicijų nestokojantys automobiliai ir turėtų būti tokie. Bėda bus tik „Alfa Romeo“ dizaineriams, kurie dabar turės sunkų „Chrysler“ monumentalumą pakeisti „Alfa Romeo“ būdingais veržliais štrichais. Teigiama, kad naujosios „Alfa Romeo 169“ išorės darbai jau beveik baigti.

REKLAMA

Techninė dalis įdomesnė. Vokiečių kolegos iš „Auto Motor und Sport“ skelbė, kad „Alfa Romeo 169“ gaus aštuonių cilindrų motorą su tiesioginiu įpurškimu ir dviem turbinomis. 405 a.g. leistų pakovoti dėl vietos rinkoje net ir su „BMW“. Vėliau žadama pristatyti automobilius ir su kuklesniais benzininiais ir dyzeliniais motorais.

REKLAMA
REKLAMA

Paprastesnę variaciją „Chrysler“ tema kitų metų pavasarį Ženevoje pristatys „Lancia“. Atnaujintas „Chrysler 300C“ taps „Lancia“ flagmanu. Spėjama, kad taip į rinką bus sugražintas „Lancia Thema“ vardas. „Lancia“ flagmanas nuo giminaičio iš Amerikos skirsis labai nežymiai. Teigiama, kad išorėje pasikeis tik radiatoriaus grotelės ir bamperiai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Be „Chrysler“ naudojamų variklių „Lancia Thema“ gaus trijų litrų darbo tūrio 230 a.g. V6 tipo turbodyzelį, kurį gamina italų „VM Motori“. Manoma, kad bent 80 proc. automobilių bus parduodama su šiuo varikliu.

„Lancia“ su šiuo modeliu tikisi pritraukti šią firmą pamiršusius pirkėjus. Tiesa, „Lancia“ pardavimų ekspertų apetitas nėra didelis. Planuojma per metus parduoti 10-15 tūkst. „Lancia Thema“ automobilių.

REKLAMA

Panašu, šie nauji automobiliai taps tikra globalizacijos iliustracija. Jie turės ne tik amerikietiško, bet ir vokiško kraujo. Juk šiais metais debiutavęs „Chrysler 300C“ tėra atnaujintas senesnis modelis, kuris savo ruožtu buvo gaminamas naudojant europinę „Mercedes Benz W211“ platformą.

Pats „Chrysle r 300C“, tapęs italų donoru, turi šį tą bendro su „Mercedes Benz W211“ . Gamintojų nuotr.Pats „Chrysle r 300C“, tapęs italų donoru, turi šį tą bendro su „Mercedes Benz W211“ . Gamintojų nuotr.

Tai vienas iš „Lancia Thema“ eskizų. Panašu, tikras automobilis nuo donoro skirsis mažiau. autoevolution. com iliustr.Tai vienas iš „Lancia Thema“ eskizų. Panašu, tikras automobilis nuo donoro skirsis mažiau. autoevolution. com iliustr.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų