Anksčiau „Alfa Romeo“ skelbė, jog dėl ypatingai griežtų „Euro 7“ taršos reikalavimų, bendrovė nusprendė nuo 2025 m. pristatyti tik elektra varomus modelius, tačiau, panašu, jog šį radikalų sprendimą italų markė yra linkusi sušvelninti.
Tokį ryškų pokytį įtakojo kelių didžiųjų ES narių reikalavimas sušvelninti perdėtai sudėtingą, brangų ir nenaudingą „Euro 7“ taršos reikalavimą, kuris iš esmės priverstų automobilių gamintojus nutraukti vidaus degimo variklių gamybą arba pareikalautų į šią technologiją investuoti milžiniškus resursus, kurių jiems ir taip dabar trūksta norint išspręsti sudėtingą elektrifikacijos rebusą.
Daugelis gamintojų pripažino, jog „Euro 7“ taršos standartais labiausiai paveiks mažų, labiausiai įperkamų automobilių kainas. Štai, „Volkswagen“ ne vieną kartą kartojo, jog sulig „Euro 7“ taršos pasirodymu bendrovė ketina visiškai nutraukti „Polo“ gamybą, atsisakyti mechaninių pavarų dėžių „Golf“ modeliuose.
„Ford“ taip pat sakė, jog itin populiarios „Fiesta“ gamyba buvo sustabdyta dėl vis griežtėjančių reikalavimų ir pernelyg didelių investicijų į tokios klasės automobilį, kuris ir taip pasižymi ganėtinai maža pelno marža.
Vis dėlto, kuomet praėjusią savaitę Europos Sąjungos taryba paskelbė, jog surado kompromisinį variantą dėl kritiškai vertinamo „Euro 7“ taršos reglamento, daugelis gamintojų galėjo trumpam atsikvėpti.
Europos Sąjungos taryba atsižvelgdama į aplinkosaugininkų ir automobilių gamintojų komentarus, susitarė nekeisti šiuo metu galiojančių „Euro 6“ emisijų reikalavimų lengviesiems automobiliams ir furgonams.
Vis dėlto, tam tikri pokyčiai bus atlikti autobusams ir vilkikams – jiems bus taikomi truputėlį griežtesni taršos reikalavimai. ES šalys taip pat pritarė naujiems stabdžių ir padangų išmetamų kietųjų dalelių apribojimams.