1920 metais „Alfa Romeo“ nusprendė suburti talentingų lenktynininkų komandą, kuri atstovautų markės gerbę tarptautinėse varžybose. Tuometiniams „Alfa Romeo“ vadovams atrodė, jog naujai įkurtą „Alfa Corse“ komanda turi sudaryti keturis žmonės - tai Antonio Ascari, Giuseppe Campari, Enzo Ferrari ir Ugo Sivocci. Pastarasis lenktynininkas į „Alfa Romeo“ gretas buvo pakviestas ne tik dėl pavydėtino talento, bet ir dėl labai didžiulio žinių ir patirties bagažo, tačiau Ugo Sivocci turėjo vieną trūkumą - jis visuomet lenktynes baigdavo antroje vietoje.
Ugo Sivocci norėdamas išsklaidyti antros vietos prakeikimą, prieš prasidedant „Targa Florio“ lenktynėms, jis savo „Alfa Romeo“ automobilį papuošė keturlapio dobilo piešiniu. Ironiška, tačiau būtent šiose lenktynėse jis finišavo pirmas, įrodydamas, jog keturlapis dobilas neša sėkmę ir laimę.
Nuo tos dienos „Alfa Romeo“ lenktyniniai automobiliai buvo pradėti žymėti keturlapiais dobilo ženklais su mintimi, jog jie atneš sėkmę ir padės išvengti nelaimingų atsitikimų. Vis dėlto, keturlapio dobilo autorius, Ugo Sivocci, labai greitai įrodė, jog sėkmė nuo jo nusprendė nusisukti. Praėjus vos keliems mėnesiams po sėkmingo pasirodymo „Targa Florio“ varžybose, Ugo Sivocci žuvo Monzos lenktynių trasoje testuodamas naujutėlį „Alfa Romeo“ bolidą - „P1“.
Po Ugo Sivocci žūties 1923 metais, automobilių gamintojas norėdamas pagerbti „Alfa Corse“ narį, pradėjo visus lenktyninius automobilius žymėti keturlapio dobilo ženklais. Vėliau ši tradicija buvo perkelta norint pažymėti sportiškiausius, dinamiškiausius ir greičiausius „Alfa Romeo“ modelius.
Pirmasis
Bendro naudojimo keliams skirti modeliai žaliąjį keturlapį dobilą gavo pakankamai vėlai - tik 1963 metais. Jis pasirodė ant „Alfa Romeo Giulia TI Super“ - automobilio, kuris buvo labiau panašus į lenktyninį bolidą, o negu tradicinį sedaną. Kodėl? Nes „Alfa Romeo Giulia TI Super“ iš tikrųjų buvo lenktyninis automobilis su kuriuo buvo galima važinėti bendro naudojimo keliais.
„TI Super“ buvo komplektuojama su 1,6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų varikliu, kuris išvystė 112 arklio galių - šis skaičius atrodo juokingai, tačiau tokios jėgainės pilnai užteko, jog „Giulia TI Super“ pasiektų 185 km/val. maksimalų greitį.
„Alfa Romeo“ pagamino tik 501 šio modelio vienetą, tad dabar galima tik įsivaizduoti kiek gali kainuoti toks automobilis.