Naujasis „8C“ turėjo tapti tikru, agresyviu ir pavyzdiniu „Alfa Romeo“ markės automobiliu. Italai norėjo sukurti automobilį, kuris primintų šeštojo dešimtmečio „Alfa Romeo“ modelius. Jiems tai pavyko su kaupu, nes nėra pasaulyje kito automobilio, kuris sugebėtų taip išsiskirti iš kitų. Paprastos, tačiau elegantiškos, sportiškos, racionalios ir agresyvios linijos priminė klasikinius „Alfa Romeo“ automobilius. Net automobilio interjeras išlaikė itališkas tradicijas.
Kadangi automobilis buvo kurtas su mintimi apie praeityje pasirodžiusius modelius, būsimajam „Alfa Romeo“ vėliavnešiui buvo skirtas „8C“ vardas. Skaičius aštuoni reiškia aštuoni variklių cilindrus, o raidė C - reiškia „Competizione“. Šį vardą kompanija naudodavo tik lenktyniniuose automobiliuose, todėl šio vardo pasirinkimas yra pakankamai keistas.
Automobilis buvo sukurtas naudojantis „Maserati“ platforma. Ant tos pačios platformos buvo sukurti „4200“ ir „GranTurismo“ modeliai. Variklis taip pat atkeliavo iš „Maserati“ gamyklos. Kartu su „Ferrari“ inžinieriais sukurtas motoras išvystė 450 arklio galių ir 480 NM sukimo momentą. Šis agregatas leido automobiliui pasiekti 292 km/val. maksimalų greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėti per 4.2 sekundės.
Iš viso kompanija nusprendė pagaminti tik penkis šimtus „8C“ kupė vienetų, kurie buvo parduoti iškart. Nors vėliau kompanija pagamino dar 500 „8C“ kabrioletų, tačiau to neužteko patenkinti paklausą. Iš viso „Alfa Romeo“ sulaukė net 1800 užsakymų.
Vis dėlto kompanijos sugrįžimą į olimpą sutrukdė ekonominė krizė, kuri ne tik pakoregavo „Fiat“ koncerno planus, bet ir sustabdė planuotą „Alfa Romeo“ plėtrą.
Kompanijos vadovas dabar bando įgyvendinti tą patį scenarijų, kuris turėjo pasiteisinti 2008 metais. „Alfa Romeo“ turi tapti ne tik lygiaverčiu konkurentu „BMW“ markės automobiliams, bet ir sugrįžti į Jungtinių Amerikos Valstijų rinką.