„Baisiausia, ką sovietinė visuomenė padarė žmonėms – atėmė galimybę mąstyti savarankiškai“, - laidoje „Ačiū, kad atėjote“ kalbėjo A. Matonis. Kaip teigė gynybos ekspertas, žmonės neigė informacinį karą dar prieš trejus metus. A. Matonis atsimena daugybės žmonių veidus po paskaitų, kai jis pristatydavo informacinio poveikio priemones, tikslus, ir grėsmes. O štai dabar informacinio karo grėsmę suvokia jau visi. Tačiau jis vis dar vykdomas per nostalgijos sąskambius bei neurolingvistinio programavimo metodus.
„Jie taikomi labai ryškiai rinkodaroje. Atsiminkime, kaip mūsų kai kurių įmonių neatsakingas marketingas, talkino tam prosovietiniam sentimentui <...> – tai būtent tos dešrelės su pavadinimu „Tarybinės“. Tas prekės ženklas jau iš principo yra panaikintas. Išgyveno jis apie 7-8 m., kol visuomenėje susiformavo netolerancija. <...> Arba tas pataikavimas televizijos kanalų komercinių, rodymas senų <...> filmų, jų rodymas per tam tikras šventes, tam tikromis progomis, siekiant pritraukti žiūrovą.
Aš manau, kad visuomet programų direktoriaus atsakomybė yra labai didelė už serialą. Iki šiol nesuprantu, kodėl vis dėlto negalėtų tie kanalai, kurie demonstruoja atsakomybę prieš savo žiūrovus, rodydami filmą <...>, [leisti] bėgančią eilutę, kuri paaiškintų, kad šis filmas yra sukurtas šalyje, kuri vykdo prieš mus agresyvią informacinę kampaniją ir jame gali būti paslėptų informacinių bombų“, - svarstė pašnekovas.
Paklaustas, kaip derėtų kovoti prieš žmones, kurie dalinasi neigiamo pobūdžio informacija socialiniuose tinkluose, užsiima propaganda, A. Matonis pastebėjo, kad tai geriausiai paveiktų neigiama reakcija – ignoravimas arba „nykštys žemyn“. „Feisbukas mėgsta tą valiutą laikinimus – pamėgimus, tuos nykščius aukštyn. Laukiu tos funkcijos nykščiai žemyn. Nes aš manau, kad tie nykščiai žemyn pastatys į vietą tuos žmones, kurie dalinasi slidžiomis nuorodomis ar slidžiais juokeliais“, - teigė A. Matonis.