Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Na ir ko čia verkti? Taigi Lt turtinga. Turi dujų laivelį tai tuoj nusipirks ir tanklaivį( išsimokėtinai). Kai išmokės turėsim kurą "pigiau" nei JAE
Artėjam prie žalios ekologijos ,naudosime visuomeninį transportą.
Prie ko čia karas Ukrainoje? Tai U S ir E S politika energetiko resursų kare prieš Rusija rezultatas t.y sankcijos kai patys sau į kojas šauna ir šaukia kad kiti kalti. Čia dar žirneliai rudenį palaukite .Pigiu resursų era pasibaige ir pasibaige E S Geras gyvenimas.
TikiuEuropos Nato valdžia Konservatorių valdžia 100prosentų tikiu Europos Nato valdžia viskas yra gerai ir bus gerai Svarbiausia kad Ukrajinoj karas baigtūsi kad nežūtų žmonės o visa kita išsprendžiama
O sovietiniais laikais tai dirbti buvo veršema per prievartą o iš algos negalėjai net praegzistuoti ne tik pragyventi dirbo tik kyšini kai arba vagys zavodose neverčiami kiti dirbo verčiami Mašiną daugiabutį turėjo tik 1 arba2 gyventojai buto eilėje gauti laukė 18metų lietuviškas maistas keleto j Maskvą Leningradą Lietuvoj tik per baltą mėsa tai nenorėkite ruso daugiau pasakyti žmogus galėjo ačių gerai skanu tada tylėjo tiko ir patiko viskas
Nupilkite begedžiai per daug gerai gyvenate Ukrajinoj žmonės gyvena pragariškom sąlygomis žūsta nekalti vaikai žmonės kovojantys su rusų okupantais pusgalviai arba Lietuvos išdavikai gali kalbėti kad neperka degalų iš ruskio Pastatykite mašinas eikite pėsti būsite sveikiasni ir protingiasni vejas prakedens smegenis ir sažinę
Ko norejot ta ir turit. Karas kainuoja!
Anais laikais ne iš kito žemyno vežė sau darbuotojus Vilniaus, kt. miestų gamyklos, o iš aplinkinių vietovių, iš pusės Lietuvos. Vienas po kito traukiniai vežė žmones iš Varėnos, Druskininkų, Kaišiadorių ir net Kauno bei t.t., iš visos Vilniaus apskrities į rytinę (ar kitą) pamainą, o vakare (ar po pamainos) visus namo vežė... Toliausiai gyvenantiems kelionė į darbą ir atgal net ir po 4 val. kasdien užtrukdavo. Be to, gamyklos, įmonės pačios (ar keliese susidėję) vežiojo darbininkus savo autobusais iš stambesnių miestų priemiesčių. Vagone važiuodavo darbininkai, tarnautojai, mokslo žmonės, studentai ir net menų m-klų moksleiviai. Vagone kiekvienas turėdavome ,,savo" vietą, kiekvienas važiavimo laiką išnaudodavo, kaip naudingiau ar įdomiau. Kas knygas skaitė, kas vadovėlius ar užduotis sprendė; kas šachmatais žaidė ar kortomis lošė; kas rankdarbiais užsiėmė, o kas tambūre rūkė.. Kodėl nesusėda visokių asociacijų, visokių sąjungų (taip pat ir profsąjungų) vadai ir nesusitaria, kad (dyzeliniai) traukiniai iš aplinkinių rajonų pristatytų jiems darbuotojus reikiamai valandai (pamainų pradžiai) ir išvežiotų po darbo, o fabrikai, gamyklos, suskaičiavę, kiek iš kur darbuotojų turi, sumokės geležinkeliui už bilietus 1-2 vagonuose (ar kiek jiems reikia)? Kai nuvažiavimas laiku į/iš darbo nekels žmogui nepakeliamų sunkumų, ar tik neišaiškės, jog Lietuva turi pakankamai darbuotojų - nereikia iš niekur imigrantų vežti! O geležinkeliui irgi nauda iš to bus - garantuotos įplaukos už užsakytą skaičių bilietų. Tas pat ir su autobusais.
@Žemyna Ką gamyklų nebeliko ir darbuotojų nereikia. Liko tik dykviete vardu Lietuva. Tik paslaugų teikimas beliko. Gamyklos Kinijoje o tai Lietuvos neliecia
nosyje pradėjo brangt - gal liga kokia, sakau?
Dar tas nupušes Simukas sako perseskit į viešąjį transportą. Avyls snarglus.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų