• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėja vienos gražiausių metų švenčių, kuomet į sostinės kelius įsisuks lengva kalėdinė suirutė. Tam, kad planuoti keliones šventinėmis dienomis būtų lengviau, JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) dalinasi informacija, kaip Vilniuje kursuos viešasis transportas ir naudingais patarimais tiesiai iš miesto Eismo valdymo centro – kaip saugiai organizuoti išvykas automobiliu, rašoma pranešime spaudai.

Artėja vienos gražiausių metų švenčių, kuomet į sostinės kelius įsisuks lengva kalėdinė suirutė. Tam, kad planuoti keliones šventinėmis dienomis būtų lengviau, JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) dalinasi informacija, kaip Vilniuje kursuos viešasis transportas ir naudingais patarimais tiesiai iš miesto Eismo valdymo centro – kaip saugiai organizuoti išvykas automobiliu, rašoma pranešime spaudai.

REKLAMA

JUDU Viešojo transporto organizavimo specialistai informuoja apie viešojo transporto kursavimą šventiniu laikotarpiu (gruodžio 24–26 dienomis):

· 2022 m. gruodžio 24 d. galios šeštadienio tvarkaraščiai.

· 2022 m. gruodžio 25 d. galios sekmadienio ir šventinės dienos tvarkaraščiai.

· 2022 m. gruodžio 26 d. galios šeštadienio viešojo transporto tvarkaraščiai.

Naujųjų metų naktį viešasis transportas veš nemokamai

Jau tapo įprasta, kad naujųjų metų vakarą vilniečiai ir miesto svečiai skuba į šventiškai pasipuošusios sostinės širdį. Tad tam, kad automobilius būtų galima palikti kiemuose, viešasis transportas Vilniuje gruodžio 31 d. nuo 20 val. iki sausio 1 d. 4 val. bus nemokamas.

Naujųjų išvakarėse taip pat keisis ir kai kurių maršrutų trasos, o nuo 2022 m. gruodžio 31 d. 23 val. iki 2023 m. sausio 1 d. 1 val. nakties bus draudžiamas transporto priemonių eismas (įskaitant ir viešąjį transportą) T. Vrublevskio, Šventaragio, Barboros Radvilaitės gatvėse.

REKLAMA
REKLAMA

Informaciją apie tvarkaraščius, maršrutų pokyčius artėjant šventėms JUDU rekomenduoja sekti judu.lt, programėlėse „m.Ticket“, Trafi“, ir www.stops.lt arba www.streikas.lt.

REKLAMA

Keliones automobiliu patariama planuoti su laiko atsarga

Prieššventiniu laikotarpiu eismo srautai išauga ne tik rytinėmis, vakarinėmis piko valandomis, bet ir dienos metu, todėl JUDU specialistai įspėja, jog keliones reikėtų planuoti itin atsakingai ir su laiko atsarga. Skaičiuojama, kad bendras eismo intensyvumas mieste prieš Kalėdas išauga 15–20 procentų

„Prognozuoti intensyviausius laikus priešventinėmis dienomis sudėtinga, tačiau jau daugelį metų tendencingai matome, kad paskutinėmis gruodžio savaitėmis eismas mieste būna intensyviausias – sunku būtų išskirti net piko valandas“ – sako JUDU Eismo valdymo centro vadovas A. Apanovič.

REKLAMA
REKLAMA

Intensyvesnis eismas mieste tokiu laikotarpiu fiksuojamas didžiųjų prekybos centrų prieigose ir pagrindinėse miesto arterijose – Geležinio Vilko, Ukmergės, Ozo, Oslo, Tūkstantmečio, Kalvarijų, Žalgirio, Kareivių, Liepkalnio gatvėse ir centrinėje miesto dalyje – A. Goštauto, Žygimantų, T. Vrublevskio, B. Radvilaitės, T. Kosciuškos, Šeimyniškių, Rinktinės ir Olandų gatvėse.

Eismą mieste gali trikdyti ir oro sąlygos, ir patys vairuotojai

JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) specialistai priduria, kad transporto priemonių laidumas gatvėse sumažėja ne tik dėl šventinio periodo, bet ir žiemiškų orų, slidžios kelio dangos, nutikus eismo įvykiui. Papildomą įtaką sklandžiam eismui ir spūsčių atsiradimui turi eismo ribojimai dėl vykdomų kelio remonto/įrengimo arba avarinių darbų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Neretai papildomas spūstis sudaro ir patys eismo dalyviai, blokuodami sankryžas ar blaškydamiesi tarp eismo juostų, naudodamiesi mobiliaisiais telefonais, nestebint šviesoforų signalų.

„Eismo valdymo centre eismo srautų stebėjimas vyksta realiu laiku, todėl reaguojama į tuo metu mieste esančią situaciją bei įvykius. Automatizuota šviesoforų reguliavimo ir valdymo sistema, reaguodama į staigius pokyčius gatvėse, parenka tinkamiausias šviesoforų reguliavimo ir valdymo programas atskiroms sankryžoms bei „žaliesiems“ koridoriams. Tikslas yra užtikrinti ne tik eismo srautų pralaidumą, tačiau ir visų eismo dalyvių saugumą“ – įžvalgomis dalinasi A. Apanovič.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų