„Vaizdas, kaip ir kvapas, vienas iš svarbiausių žmonių pojūčių. Abu jie puikiai sąveikauja ir papildo vienas kitą, suteikdami naujų pojūčių ir prasmių. Tai nebus reklaminės kvepalų nuotraukos, o vaizdai, kurie vienaip ar kitaip yra inspiruoti kvapų arba kaip tik, inspiruojantys kvapus,“ – sako A. Mickevičius.
Į naująjį projektą pasinėręs A. Mickevičius fotografijose įamžins tris visiškai naujus kvapų etiudus: „Poetic rose („Poetiška rožė“), „Fog“ („Migla/Rūkas“) ir „Shining sixties“ („Spindintys šešiasdešimtieji“).
Pasak Aisčio, nereikia ieškoti tarp kvapų sąsajų arba elementaraus atvaizdavimo. Tą patį kvapą du žmonės įsivaizduoja visiškai skirtingai, nes tai, kokį aromato vaizdą užfiksuoja žmogaus sąmonė, pirmiausia priklauso nuo sukeltos emocijos ar prisiminimo – o tai be galo individualu. Itin detalūs vaizdai bei ryškios ir tikroviškos spalvos fiksuojamos „Samsung NX300“ fotoaparatu, bandys perteikti kvapo galią bei sukurti iliuziją.
Žinomas vyras jau yra sukūręs daugiau nei dešimtį kvapų, kurie leidžiami ribotu tiražu ir mažomis partijomis. A. Mickevičiaus kolekcijoje – universalūs kasdieniniai bei gaivūs, vasariški kvapai. Aktorius ir radijo laidų vedėjas aromatus kuria ir pagal individualius užsakymus, meninėms instaliacijoms ar madų pristatymas.