Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Per pastarasias savaites rašėme apie suomių genialumą ir išprotėjusius inžinerinius sprendimus. Jie atsispindėjo Mersedese su Hamerio varikliu ir dyzeliniame driftui skirtame agurke. Žodžiu, ši skandinavų tauta myli automobilius ir mėgsta juos tobulinti visai kitaip, nei likęs pasaulis. Aprašomas projektas - ne išimtis. Tai 1978 metų Chevrolet Camaro drifto bolidas.
Automobilio savininkas ir projekto autorius - Mikko Viitala - užkietėjęs drifteris, prieš tai statęs skersą su... Opeliais! Taip, prieš Chevy Mikko turėjo Opel Manta ir Kadett. Dabar suomis šoko į tikrą blogiuką. Camaro širdis pasiskolinta iš Corvettės - tai GM LS3 variklis (berods toks bus ir Dariaus Balio BMW E60 bolide), 6.2l kubatūra ir 505ag. Šerti putai - per akis!
Turbūt kai kurie skaitytojai jau susimastė: "hmm, juk Camaro yra senosios kartos muscle car atstovas, kuris visiškai nepritaikytas įveikti posūkius". Ir jūs būsite teisūs - senieji muscle car'ai apie posūkius žino tiek, kiek V. Romanovas apie politiką. Todėl suomis sumontavo Bilstein firmos amortizatorius, Corvettės stabdžių sistemą ir dar nemažai patobulinimų, kurių neatskleidžia. Ir dabar jo Chevy stato skersą ne blogiau nei konkurentai iš Europos ir Japonijos. Tai pamatysite vaizdo medžiagoje.
Per pastarasias savaites rašėme apie suomių genialumą ir išprotėjusius inžinerinius sprendimus. Jie atsispindėjo Mersedese su Hamerio varikliu ir dyzeliniame driftui skirtame agurke. Žodžiu, ši skandinavų tauta myli automobilius ir mėgsta juos tobulinti visai kitaip, nei likęs pasaulis. Aprašomas projektas - ne išimtis. Tai 1978 metų Chevrolet Camaro drifto bolidas.
Automobilio savininkas ir projekto autorius - Mikko Viitala - užkietėjęs drifteris, prieš tai statęs skersą su... Opeliais! Taip, prieš Chevy Mikko turėjo Opel Manta ir Kadett. Dabar suomis šoko į tikrą blogiuką. Camaro širdis pasiskolinta iš Corvettės - tai GM LS3 variklis (berods toks bus ir Dariaus Balio BMW E60 bolide), 6.2l kubatūra ir 505ag. Šerti putai - per akis!
Turbūt kai kurie skaitytojai jau susimastė: "hmm, juk Camaro yra senosios kartos muscle car atstovas, kuris visiškai nepritaikytas įveikti posūkius". Ir jūs būsite teisūs - senieji muscle car'ai apie posūkius žino tiek, kiek V. Romanovas apie politiką. Todėl suomis sumontavo Bilstein firmos amortizatorius, Corvettės stabdžių sistemą ir dar nemažai patobulinimų, kurių neatskleidžia. Ir dabar jo Chevy stato skersą ne blogiau nei konkurentai iš Europos ir Japonijos. Tai pamatysite vaizdo medžiagoje.