• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tradicinis automobilių sporto festivalis, vykstantis Sasekso grafystėje, Goodwood’o dvaro apylinkėse yra vienas didžiausių tokio pobūdžio renginių D. Britanijoje, pritraukiantis žymius sportininkus bei minias žiūrovų. Keturias dienas trunkančioje automanų fiestoje galima ne tik išvysti legendinėje trasoje įkalnėn lekiančius sportinius automobilius, bet ir susipažinti su naujausiais garsiausių gamintojų modeliais ar apsidairyti išskirtinių transporto priemonių ekspozicijoje.
„Goodwood” greičio festivalis buvo įsteigtas dvarą neseniai įsigijusio lordo Marcho iniciatyva, siekiant sugrąžinti automobilių sportą į apylinkes. Neturėdamas oficialaus leidimo rengti lenktynes netoliese esančioje, senelio įkurtoje Goodwood’o žiedinėje trasoje, lordas nusprendė renginį organizuoti tiesiog savo dvaro teritorijoje. Pirmasis festivalis įvyko 1993-iųjų birželio 13 dieną, sekmadienį, lenktynėse dalyvavo ne itin gausus būrys kviestinių svečių su istoriniais automobiliais. Nepaisant to, kad “Goodwood’o” greičio fiesta dubliavosi su tą pačią dieną vykstančiomis Le Mano 24 valandų lenktynėmis, renginys pritraukė net 25 tūkstančius žiūrovų. Vis dėlto, buvo nuspręsta festivalį planuoti taip, kad jis nesikirstų nei su Le Mano, nei su Formulės-1 varžybomis. Jau kitais metais lenktynėms buvo skiriamas visas savaitgalis,  nuo 1996-ųjų organizatoriai į tvarkaraštį įtraukė ir penktadienį, o 2010-aisiais festivalis išaugo iki keturių dienų trukmės renginio, jo pradžią skelbiant ketvirtadienį.

Tradicinis automobilių sporto festivalis, vykstantis Sasekso grafystėje, Goodwood’o dvaro apylinkėse yra vienas didžiausių tokio pobūdžio renginių D. Britanijoje, pritraukiantis žymius sportininkus bei minias žiūrovų. Keturias dienas trunkančioje automanų fiestoje galima ne tik išvysti legendinėje trasoje įkalnėn lekiančius sportinius automobilius, bet ir susipažinti su naujausiais garsiausių gamintojų modeliais ar apsidairyti išskirtinių transporto priemonių ekspozicijoje.
„Goodwood” greičio festivalis buvo įsteigtas dvarą neseniai įsigijusio lordo Marcho iniciatyva, siekiant sugrąžinti automobilių sportą į apylinkes. Neturėdamas oficialaus leidimo rengti lenktynes netoliese esančioje, senelio įkurtoje Goodwood’o žiedinėje trasoje, lordas nusprendė renginį organizuoti tiesiog savo dvaro teritorijoje. Pirmasis festivalis įvyko 1993-iųjų birželio 13 dieną, sekmadienį, lenktynėse dalyvavo ne itin gausus būrys kviestinių svečių su istoriniais automobiliais. Nepaisant to, kad “Goodwood’o” greičio fiesta dubliavosi su tą pačią dieną vykstančiomis Le Mano 24 valandų lenktynėmis, renginys pritraukė net 25 tūkstančius žiūrovų. Vis dėlto, buvo nuspręsta festivalį planuoti taip, kad jis nesikirstų nei su Le Mano, nei su Formulės-1 varžybomis. Jau kitais metais lenktynėms buvo skiriamas visas savaitgalis,  nuo 1996-ųjų organizatoriai į tvarkaraštį įtraukė ir penktadienį, o 2010-aisiais festivalis išaugo iki keturių dienų trukmės renginio, jo pradžią skelbiant ketvirtadienį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Goodwood Festival of Speed (69)


Kasmet rengiamas greičio entuziastų festivalis šiemet dalyvius ir žiūrovus pasitiko šūkiu „Gazas - dugnas“, o ant centrinės skulptūros buvo demonstruojami šimtmečio sulaukusio BMW koncerno legendiniai lenktyniniai bolidai „BMW 328 Mille Miglia Roadster“, „Brabham-BMW BT52“ ir „BMW V12 LMR“.

REKLAMA


1,16 mylios (1,86 kilometro) ilgio trasoje, kuri kiek daugiau nei prieš 20 metų buvo tiesiog dvaro teritorijos keliukas, visa ilgąjį savaitgalį, birželio 23-26 dienomis, zujo transporto priemonės. Ketvirtadienį festivalį apšildžiusio „Moving Motor Show” metu trasos įkalnę įveikė naujausi automobilių gamintojų pristatomi modeliai, tarp kurių ir „BMW 3.0 SCL Hommage“, „Renault Sport Clio R.S.16“, „Chevrolet Camaro ZL1“, „Tesla Model X“. Vėliau akis paganyti į neseniai masinę produkciją pasiekusius automobilius arba prototipinius modelius buvo galima vadinamojoje „pirmo žvilgsnio” aikštelėje.

REKLAMA
REKLAMA

Goodwood Festival of Speed (68)


Festivalyje netrūko ir daugiau naujienų:  Goodwood’e debiutavo 1500 AG turintis „Bugatti Chiron“ , o „Lamborghini” pademonstravo jubiliejinę, penkiasdešimtmečio „Miura”, kurios modelių simboliškai pagaminta tik 50. „Arancia” raudonai oranžinės spalvos superautomobilis su specialiais “Miura 50” ženkleliais vis dėlto išvaizda neprilygo „Cartier” pievelės eksponatams. Čia dėmesio traukos centru ir „Cartier Style et Luxe” parodos nugalėtoja tapo 1971-ųjų „Lamborghini Miura SV”.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Trasoje pirmą kartą varžėsi BTCC klasės automobiliai, šioje įskaitoje lenktynėse įkalnėn nugalėjo Andrew Jordan’as su Ford Focus ST. Sekmadienį paaiškėjo ir “Goodwood Festival of Speed” bendros įskaitos laimėtojai - tądien “hill-climb” trasoje rungėsi praėjusių dviejų dienų greičiausi lenktynininkai. Geriausią laiką pademonstravo ir titulą išsaugojo Olly Clarkas su pernykštę pergalę iškovojusiu “Subaru Impreza Gobstopper II” automobiliu. Antroje vietoje liko Kenny Brackas su McLaren P1 LM”, pagerinęs greičiausią laiką pasiektą bendrojo naudojimo keliams skirtu automobiliu ir trasą įveikęs per 47,07 sekundės.

REKLAMA

Goodwood Festival of Speed (67)


Įspūdingą šou surengė ir puikiai visiems žinomas ralio profesionalas Kenas Blockas su Ford Fiesta RX43 Gymkhana 8” raižydamas saules bei Terry Grantas, demonstravęs kaskadinius triukus su dviem automobiliais.
Galerijoje „Goodwood“ greičio festivalio geriausi kadrai: „First Glance“ aikštelės pažibos, eksponatai „Cartier“ pievelėje ir superautomobiliai - tiek trasoje, tiek apžvalgos aikštelėse.

GALERIJA


Nuotraukų autorius - Pete Summers

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų