„Pavyzdiniai punktualumo rodikliai dar kartą patvirtina mūsų norą klientams pasiūyti kuo geresnes susisiekimo paslaugas. Siekiame užtikrinti, kad kiekviena kelionė būtų kuo efektyvesnė ir sklandesnė“, – sako „airBaltic“ įgulos narys Martinas Sedlackis.
Spalį pasiektas 95.26 proc. punktualumo rodiklis reiškia, kad 95 „airBaltic“ lėktuvai iš 100 nusileido laiku ar atvyko greičiau nei numatyta tvarkaraštyje.
2009 m. „airBaltic“ pirmieji Europoje pristatė ankstyvesnio atvykimo garantiją. Ji bendrovės keleiviams suteikia papildomų verčių, jei skrydis vėlavo.
Oro bendrovė skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „airBaltic“ skrydžius vykdo iš Vilniaus ir Palangos oro uostų.