Oro bendrovė „airBaltic“ atnaujino paslaugų sąlygas savo ilgalaikiams partneriams. Nuo šiol korporaciniai klientai – įmonės, vyriausybės, valstybinės institucijos, nevyriausybinės organizacijos, taip pat kelionių agentūros bus labiau skatinamos už naudojimąsi oro bendrovės paslaugomis.
„airBaltic“ pardavimų ir rinkodaros vyr. viceprezidentas Michael Grimme pažymėjo, kad tiems nuolatiniams oro bendrovės partneriams, kurie „airBaltic“ skrydžius renkasi vis dažniau bei didina užsakomų paslaugų kiekį, bus suteikiamos geresnės kainos, sąlygos ir kitokie paskatinimai.
Oro bendrovė pagerino savo skatinimo ir nuolaidų programas, supaprastino sandėrių procesus, sumažino įkainius kelionių agentūroms, patobulino užsakymus grupėms, taip siekdama dar glaudžiau bendradarbiauti su savo partneriais Europoje, Viduriniuosiuose Rytuose, Rusijoje ir NVS šalyse.
Taip pat šią vasarą „airBaltic“ praplės susisiekimo galimybes, padidindama miestų, kur keleiviai gali vykti vienai dienai, skaičių. Daug dažnų kasdienių reisų siūloma į Vakarų Europos, Skandinavijos, Rusijos, Ukrainos oro uostus. „airBaltic“ padvigubino kasdienių skrydžių į Amsterdamą, Briuselį, Miuncheną ir Vieną skaičių. Kiti oro uostai Europoje, Skandinavijoje ir NVS taip pat išvys pridėtus papildomus skrydžius, skirtus verslo keleivių patogumui. Pailsėti norintiems keleiviams grįžta populiariosios vasaros kryptys į Viduržemio, Kaspijos ir Juodosios jūros pakrantes.
„airBaltic“ skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „airBaltic“ vykdo skrydžius iš trijų Lietuvos oro uostų – Vilniaus, Kauno ir Palangos.