„Klientų pasitenkinimas yra mūsų pagrindinis tikslas. Siekiame savo klientams pasiūlyti vis punktualesnius skrydžius ir geresnes susisiekimo paslaugas į daugiau nei 60 oro uostų Europoje, Skandinavijoje, Viduriniuosiuose Rytuose ir NVS šalyse“, – sako „airBaltic“ generalinis direktorius Martinas Gaussas. Balandį pasiektas 95.86 proc. punktualumo rodiklis reiškia, kad 95 „airBaltic“ lėktuvai iš 100 nusileido laiku ar atvyko greičiau nei numatyta tvarkaraštyje.
2009 m. „airBaltic“ pirmieji Europoje pristatė ankstyvesnio atvykimo garantiją. Ji bendrovės keleiviams suteikia papildomų verčių, jei skrydis vėlavo.
Oro bendrovė skraido į daugiau kaip 60 Europos, Skandinavijos, Rusijos, NVS šalių ir Viduriniųjų Rytų miestų. Lietuvoje „airBaltic“ skrydžius vykdo iš Vilniaus ir Palangos oro uostų.
Daugiau informacijos: www.flightstats.com.