„Mūsų skrydžių punktualumas, vertinant ne vėliau nei 15 min. nuo numatyto atvykimo laiko, šiuo metu svyruoja tarp 88-90 proc. Siekiame 93 proc. rodiklio, kuris užtikrintų punktualiausios aviakompanijos Vilniaus oro uoste vardą“, - sako „Air Lituanica“ komercijos direktorius Simonas Bartkus. Jis priduria, kad bendrovė yra užsibrėžusi ir dar didesnį tikslą – tapti punktualiausiu vežėju Lietuvoje.
Nuo rugpjūčio 31 d. „Air Lituanica“ pradėjo vykdyti skrydžius bendradarbiaudama su britų bendrove „bmi regional“, kuri jau septyni metai yra pati punktualiausia oro linijų bendrovių Didžiojoje Britanijoje. Būtent šis bendradarbiavimas bei kitos skrydžių punktualumą didinančios priemonės suteikia „Air Lituanica“ galimybę sukurti skrydžių nevėlavimo pažadą savo keleiviams.
Skrydžius pradėjusi vykdyti nuo praeitų metų birželio 30 d., aviakompanija nuolat gerina savo atvykimo laiku statistiką. „Mūsų pažadas keleiviams – patogiausias būdas keliauti į Vilnių ir iš jo, o skrydžių punktualumas yra vienas iš svarbiausių rodiklių, apibūdinanių kelionės patogumą“, - tikina „Air Lituanica“ Komercijos direktorius. Skrydžio vėlavimas yra laiko skirtumas tarp tvarkaraštyje suplanuoto orlaivio nusileidimo laiko ir faktinio orlaivio nusileidimo laiko. Keleivis, kurio skrydis vėlavo vieną valandą arba daugiau, gali kreiptis į „Air Lituanica“ Klientų aptarnavimo centrą ir gauti nemokamą bilietą kitam bendrovės skrydžiui bet kuria pasirinkta tiesiogine kryptimi. „Air Lituanica“ iš Vilniaus oro uosto skrenda į pagrindinius Briuselio, Amsterdamo, Berlyno, Prahos, Miuncheno, Paryžiaus, Talino, Bilundo oro uostus bei šią vasarą vykdė sezoninius skrydžius į Švedijos miestus Geteborgą ir Malmę. Rudenį „Air Lituanica“ lėktuvai iš Vilniaus oro uosto per savaitę kyla 42 kartus.