„Air Baltic“ vadovas Martinas Gaussas pareiškė, jog atsisakius šių lėktuvų, bendrovės orlaivių parke su reaktyviniais varikliais bus tik „Airbus A220-300“ oro laineriai, ir jų parkas bus naujausias Europoje.
Dabar „Air Baltic“ eksploatuoja 14 „Airbus A220-300“ lėktuvų, o šiais metais gaus dar aštuonis tokius orlaivius.
Trijų „Boeing 737-500“ Latvijos oro vežėja atsisakė praėjusių metų pabaigoje ir dabar naudoja šešis „Boeing 737-300“ bei du „Boeing 737-500“.
Pernai gegužę „Air Baltic“ su Kanados lėktuvų gamintojų „Bombardier Commercial Aircraft“, kurio kontrolę perima „Airbus“, pasirašė papildomą 60-ies „Bombardier CS300“ orlaivių pirkimo sutartį pagal formulę 30 plius 30.
Anksčiau „Air Baltic“ buvo užsakiusi 20 „Bombardier CS300“ lėktuvų. Pirmųjų iš jų 2016-ųjų pabaigoje sulaukusi Latvijos oro vežėja skelbė, jog 2018 metų pabaigoje tokių lėktuvų turėsianti 14, o dar šešis gausianti 2019-aisiais.
„Air Baltic“ aptarnauja daugiau kaip 70 oro linijų iš Rygos, Vilniaus ir Talino.
Lėktuvų parką naujais orlaiviais atnaujindama ir pildydama „Air Baltic“ 2018-aisiais fiksavo naują visų laikų keleivių skaičiaus rekordą – 4,136 mln. žmonių. Palyginti 2017 metais, kai jos keleivių srautas taip pat buvo rekordinis, pernai jų padaugėjo 17 procentų.
Valstybė valdo 80,05 proc. „Air Baltic“ akcijų, o likusios akcijos priklauso Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonei „Aircraft Leasing 1“.