Šį savaitgalį „adidas" kolekcijų pavyzdžiais prekiaujanti išparduotuvė prekybos centre „Parkas Outlet" nustebino gausa, modelių įvairove ir specialiai Lietuvos rinkai priderintomis mažomis kainomis. Pirmąją dieną parduota beveik trečdalis visų atvežtų pavyzdžių. Išpardavimo kampanijas vasaros pradžioje „adidas" rengė Švedijoje, Norvegijoje, Danijoje, Latvijoje, Estijoje. Lietuva išsiskiria dideliu ir įdomiu asortimentu.
„Daugelį drabužių ir avalynės modelių mes patys matome pirmą kartą. Prekybos salėje reprezentuojame labai daug skirtingų kolekcijų, akivaizdžiai patvirtinančią, kad „adidas" nėra vien tik profesionalus sporto prekių ženklas. Tai originalus, madingas laisvalaikio rūbas, miesto, klubų kultūros atributas", - sakė kompanijos atstovybės Lietuvoje vadovas Vytautas Buckus. Didžiausio susidomėjimo sulaukė dizainerės Stelos Makartni specialiai „adidas" sukurtų kolekcijų pavyzdžiai, kuriuose apjungtas patogumas, stilius ir mada.
Pavyzdžiai - tai nedidelės serijos modeliai, pagal kuriuos prekybininkai renkasi ir formuoja naujas sezonų kolekcijas. „adidas" moteriškų drabužių pavyzdžiai gaminami mažo ir vidutinio (S-M), avalynė - 38 dydžio. Vyriški drabužiai - vidutinio (M), avalynė - 42 dydžio.
Į Lietuvą atvežta 3000 pavyzdžių. Iki pirmadienio jie parduodami su nuolaida. Moteriški ir vyriški sportiniai bateliai - už 100 litų, marškinėliai - už 30, bliuzonai - už 60, sportiniai kostiumai - už 100 litų. Pasak V. Buckaus, Lietuvoje pavyzdžiai išparduodami pigiau, nei kitose Europos šalyse, atsižvelgta į žmonių galimybes pirkti: - „Nustatydami kainas nesuklydome. Drabužius ir batus nešasi glėbiais". Kada dar bus toks išpardavimas, kompanijos atstovas nesiryžo prognozuoti.
„Parkas Outlet" vadovė Vida Minkštimienė džiaugiasi, kad vis daugiau išparduotuvių prekybos centro pardavėjų rengia garsių prekių ženklų kolekcijų pavyzdžių išpardavimus: - „Pirkėjams tai yra šventė, galimybė įsigyti ne tik gerų daiktų už mažą kainą, bet ir retų modelių. Pavasarį jais labai sėkmingai prekiavo „Puma".