• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žinomas vokiečių automobilininkų klubas „ADAC“ atliko tradicinį šalies vairuotojų nuomonės tyrimą „Kundenbarometer 2012“. Juo automobilininkų klubas siekė išsiaiškinti, kokiais automobilių prekiniais ženklais automobilininkai labiausiai patenkinti.

REKLAMA
REKLAMA

Apklausoje dalyvavo per 20 tūkst. Vokietijos automobilininkų. Apklausa buvo vykdoma atsižvelgiant į automobilių likutinės vertės, aptarnavimo kokybės ir patikimumo kriterijus. Tenka pastebėti, kad šių metų „Klientų barometre“ gerokai sustiprėjo vokiškų automobilių pozicijos.

REKLAMA

„ADAC“ atliko tradicinį šalies vairuotojų nuomonės tyrimą „Kundenbarometer 2012“. (nuotr. Organizatorių)„ADAC“ atliko tradicinį šalies vairuotojų nuomonės tyrimą „Kundenbarometer 2012“. (nuotr. Organizatorių)

Be to „ADAC“ specialistai detalizavo apklausos duomenis ne tik pagal prekinius ženklus, bet ir pagal konkrečius modelius. Pasirodo, Vokietijos automobilininkai labiausiai džiaugiasi kompaktišku visureigiu „BMW X3“, o daugiausiai nusivylimų šalies vairuotojams suteikia „Chevrolet Matiz“. Siūlome jums užmesti akį į „ADAC“ iliustracijas, kur detalizuotos „Klietų barometro“ simpatijos kiekvienoje klasėje.

„ADAC“ atliko tradicinį šalies vairuotojų nuomonės tyrimą „Kundenbarometer 2012“. (nuotr. Organizatorių)„ADAC“ atliko tradicinį šalies vairuotojų nuomonės tyrimą „Kundenbarometer 2012“. (nuotr. Organizatorių)

„ADAC“ atliko tradicinį šalies vairuotojų nuomonės tyrimą „Kundenbarometer 2012“. (nuotr. Organizatorių)„ADAC“ atliko tradicinį šalies vairuotojų nuomonės tyrimą „Kundenbarometer 2012“. (nuotr. Organizatorių)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų