Pardavimo priežastimis valdybos pirmininkas nurodo siekį koncentruotis į pagrindinius grupės verslus. Kaip „Achemos grupė“ paskelbė šių metų balandį, savo pagrindinėmis veiklos kryptimis pasirinkta gamyba, krova ir logistika.
„Achemos grupei“ taip pat priklauso dienraštis „Lietuvos žinios“ bei radijo stočių grupė „Radiocentas“. Pasak valdybos pirmininko, kol kas kitų žiniasklaidos priemonių parduoti neketinama. Anot atstovų, televizijai ieškomas strateginis partneris, padėsiantis vystyti kanalą, arba pirkėjas.
TNS LT duomenimis, „Baltijos TV“ vidutiniškai per dieną žiūrėjo 23,9% Lietuvos gyventojų. VĮ Registrų centras duomenimis, 2011 m., palyginti su 2010 m., UAB „Baltijos TV“ pajamos mažėjo 36%, iki 6,05 mln. Lt, o nuostolis padidėjo 230%, iki 8 mln. Lt.