Bene pats svarbiausia pokytis šiame automobilyje - padidėjusi variklio galia. „ABT“ dirbtuvėse plušantys automanai iš 4.0 litrų, 8 cilindrų motoro išspaudė 730 arklio galių arba net 175 arklio galiomis daugiau. Sukimo momentas taip pat išaugo iki 920 Nm arba net 220 Nm daugiau.
Šis „smulkus“ pokytis leido padidinti maksimalų greitį iki 320 km/val., kuris yra ribojamas elektronikos. Jeigu „ABT“ nuspręstų pašalinti ribotuvą, praktiškas universalas galėtų be didelio vargo pasiekti 340 km/val. greitį!
Kaip bebūtų keista, tačiau „ABT“ specialistai daugiau pirštų prie techninės dalies nekišo. Toliau vokiečiai darbavosi ties eksterjero ir interjero detalėmis. Tad pažvelgę į šią mašiną tikrai pastebėsite naujo dizaino slenksčius, oro paėmimo angas, ant bagažinės dangčio esantį spoilerį ir 22 colių ratlankius.
„ABT“ ruošiasi pagaminti tik dvylika šių išskirtinių universalų.