Pasirodžius pirmiesiems automobiliams, „ABT“ dirbtuvėse buvo gaminamos įvairios detalės tuomet bendro naudojimo keliais riedėjusiems automobiliams, o praėjus keleriems metams, šalia didžiulių pirmųjų dirbtuvių atsidarė ir antrosios, kuriose buvo tvarkomi įvairių markių gaminiai.
Pelninga veikla užsiėmęs Johannas Abt, 1936 metais pradėjo dairytis į automobilių sporto areną, kurioje savo jėgas jis norėjo išbandyti seniai. Pradėjęs darbuotis ties savos konstrukcijos bolidu, Johannas Abt net nepastebėjo kaip greitai prabėgo treji metai, o pasaulyje įsivyravo chaosas - prasidėjo antrasis pasaulinis karas.
Antrojo pasaulinio karo metu, komponentų ir automobilių remonto veikla buvo apleista. Lengvųjų automobilių vietą užėmė karinė technika, kuriai taip pat reikėdavo gabaus meistro rankų, tačiau net ir turėdamas pakankamai darbo prie karinės technikos, Johannas Abt niekados neužmiršo savo svajonės - išvažiuoti į lenktynių trasą.
Pirmasis Abt šeimynos pasirodymas lenktynių trasoje įvyko 1950 metais. Tuomet už standartinio automobilio vairo sėdo kompanijos įkūrėjo sūnėnas, kuris taip pat tryško noru vairuoti greitus automobilius ir spausti akceleratoriaus pedalą iki dugno vien tam, jog galėtų namo parsivežti nugalėtojo taurę.
Gilus „ABT“ kompanijos įsitraukimas į automobilių sporto areną 1967 metais paskatino atidaryti naujas dirbtuves, kuriose būtų modifikuojami arba autosporto varžyboms ruošiami automobiliai. Kaip bebūtų keista, tačiau Johannas Abt į naujai atidarytas dirbtuves atsivežė ne vokišką, bet itališką automobilį. Sukirtęs rankomis su „Abarth“, Johannas Abt tapo daugkartiniu „Hill Climb“ čempionatų laureatu. Tačiau rimčiausias lūžis įvyko 1970 metais, kai „ABT“ pradėjo koncentruotis tik į „Audi“ ir „Volkswagen“ gaminius.
„ABT“ norėdama neatsilikti nuo automobilių modifikavimo tendencijų ir norėdama naują produktą pristatyti beveik tuo pačiu metu kaip ir gamintojas naują modelį, glaudžiai bendradarbiaudavo su „Audi“ ir „Volkswagen“ specialistais, kurie leisdavo iš anksto sukurti išskirtinai atrodančią kėbulo detalę ar išsibandyti konkretaus variklio ištvermingumą.
Per keletą dešimtmečių „ABT“ sukūrė tūkstančius įvairiausių modifikacijų, kurios buvo graibstomos ne tik Vokietijoje, bet ir visame likusiame pasaulyje. Kruopštumas ir noras būti vienu žingsniu priekyje negu konkurentai leido „ABT“ išaugti į vieną didžiausių automobilių modifikavimo specialisčių. Vien Vokietijoje „ABT“ turi 200 partnerių, kurie prekiauja šios kompanijos produkcija.
„ABT“ nėra tik automobilių modifikavimo specialistė. Šios kompanijos darbuotojai taip pat specializuojasi lenktyninių bolidų kūrimu. Per ilgą „ABT“ gyvavimo istoriją, šios kompanijos sukurti bolidai dalyvavo ir laimėjo „DTM“, „Formula S“ ir „ADAC GT“ lenktynių serijas.