Šiuo metu „ABT“ siūlo padidinti variklio galią tik dviems motorams : 2.0 litrų, keturių cilindrų ir 3.0 litrų, šešių cilindrų. Pirmasis agregatas varomas benzinu, o antrasis - dyzelinu.
Standartinėje 2.0 litrų motoro konfigūracijoje, jis išvysto 252 arklio galias ir 370 Nm sukimo momentą. Vokietijos įmonės specialistai pakeitę variklio valdymo kompiuterį, priekyje tūnančio agregato galia padidėja iki 330 arklio galių ir 440 Nm.
Šešių cilindrų dyzelinis variklis stebina dar geresniais parametrais. Standartinis motoras sugebėdavo išvystyti 272 arklio galias ir 600 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu atnaujintas agregatas sugebės išvystyti net 325 arklio galias ir 680 Nm sukimo momentą.
Padidinę naujutėlio automobilio variklio galią, „ABT“ pasiūlys įsigyti keletą kėbulo aksesuarų : priekinį ir galinį buferį, slenksčius, didesnio skersmens ratlankius ir žemo profilio padangas.