„Audi RS6 Performance“ modeliui patekus į „ABT“ specialistų rankas, pirmoji ir pagrindinė užduotis buvo padidinti 8 cilindrų motoro galią. Kokiais būdais? Atsižvelgdami į benzininio variklio potencialią, vokiečių kompanijos specialistai sumontavo „ABT Power S“ vardu pavadintą variklio valdymo kompiuterį, kurio dėka jėgos agregato pajėgumas padidėjo iki 705 arklio galių ir net 880 Nm!
Atlikę patį „sunkiausią“ darbą, automobilių puošybos specialistai pašalino standartinius ratlankius, kėbulo apdailos detales ir jas pakeitė savo gamybos komponentais. Dabar „Audi RS6“ dėvi 22 colių naujo dizaino ratlankius ir iš anglies pluošto pagamintu priekiniu buferio pažeminimu, šoninių veidrodėlių apdaila, slenksčiais ir galiniu buferiu.
Daugiau detalių apie šį „ABT“ projektą sužinosime jau kitą savaitę, kuomet lankysimės tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje.
Vakarykštės dienos žvaigžde tapo „
Audi TT RS-R“ - naujausias „ABT“ specialistų kūrinys, kuris techninėmis charakteristikomis nenusileidžia moderniausiems superautomobiliams. Atėjo nauja diena, atėjo metas susipažinti su dar vienu nauju „ABT Sportsline“ kompanijos projektu.
Šį kartą „ABT“ nusprendė patobulinti daugelio automanų mėgstamą ir dievinamą „Audi RS6“ - itin greitą, patogų ir praktišką šeimyninį automobilį, kuris iš „Audi“ kompanijos gamyklos išriedėjo turėdama 605 arklio galias ir 750 Nm sukimo momentą išvystantį 4,0 litrų darbinio tūrio benzininį variklį. Jėgainė, kuriai priekaištų dėl pajėgumo turėtų tik dėl greičio išprotėjęs automanas.
Vakarykštės dienos žvaigžde tapo „
Audi TT RS-R“ - naujausias „ABT“ specialistų kūrinys, kuris techninėmis charakteristikomis nenusileidžia moderniausiems superautomobiliams. Atėjo nauja diena, atėjo metas susipažinti su dar vienu nauju „ABT Sportsline“ kompanijos projektu.
Šį kartą „ABT“ nusprendė patobulinti daugelio automanų mėgstamą ir dievinamą „Audi RS6“ - itin greitą, patogų ir praktišką šeimyninį automobilį, kuris iš „Audi“ kompanijos gamyklos išriedėjo turėdama 605 arklio galias ir 750 Nm sukimo momentą išvystantį 4,0 litrų darbinio tūrio benzininį variklį. Jėgainė, kuriai priekaištų dėl pajėgumo turėtų tik dėl greičio išprotėjęs automanas.