Ši mažytė kompanija daugybę metų dirbo automobilių industrijos užkulisiuose. Italijoje įsikūrusi kompanija buvo įkurta 1919 metais ir daugiausiai dėmesio skyrė automobilių dizaino kūrimui. Pirmasis kompanijos darbas, kuris padėjo išplaukti į plačiuosius vandenis buvo „Lancia Lambda“. Nors kompanijos dizaineriai dirbo su įvairiausiomis kompanijomis, tačiau daugiausiai užsakymų ji sulaukė iš „Fiat Group“ su kuria „Gruppo Stola“ dirba iki šiol.
Tačiau sugrįžkime į 1996 metus, kai tuometiniai „Gruppo Stola“ vadovai nusprendė sukurti automobilį, kuris pademonstruotų ne tik inžinierių išmanumą, bet ir išreikštų padėką tuometiniam „Fiat“ vadovui Giovanni Agnelli. Kadangi kompanija kaip tik tuo metu dirbo prie „Fiat Barchetta“ kabrioleto, inžinieriai ilgai nesvarstę pasirinko to pačio modelio platformą ant kurios buvo nuspręsta sukurti visiškai naują automobilį.
Po maždaug dviejų mėnesių, Turino automobilių parodoje „Gruppo Stola“ pademonstravo pirmąjį kompanijos veikiančią mašiną, kuri buvo pakrikštyta „Dedica“ vardu. Nors šis konceptas sugebėjo sudominti ne vieną parodos lankytoją, tačiau tikras stebuklas įvyko po maždaug dviejų metų, toje pačioje Turino automobilių parodoje. 1998 metais „Stola“ pristatė dar vieną koncepciją, kuri šį kartą buvo šiek tiek įdomesnė.
Pagal pirminę idėją, naujoji koncepcija turėjo tapti ne „Fiat“, bet „Abarth“ markės produktu. Po variklio gaubtu slypėjo keturių cilindrų „Lancia“ agregatas sugebantis išvystyti 330 arklio galių. Galia buvo perduodama per penkių bėgių mechaninę pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus. Jeigu dar to nepakako, inžinieriai sumontavo „ViscoDrive“ riboto praslydimo diferencialą ir ventiliuojamus stabdžių diskus, kurie kadaise buvo montuojami į „Ferrari F40“. Visas šis patrauklus paketas svėrė tik 880 kilogramų!
Iki šiol nėra žinoma, kodėl automobilis nepateko į serijinę gamybą. Vieni teigia, kad „Fiat“ neturėjo pinigų projekto perkėlimui į serijinę gamybą, kiti teigia, kad šiam projektui kelią užkirto „Ferrari“ bosas Luca Cordero di Montezemolo. Tačiau tai ne pirmas kartas, kai „Ferrari“ bosas vetuoja panašaus tipo projektus.