Jau tapo istorija pasibaigęs XIX tarptautinis „Press ralis 2014“, kuriame varžėsi 49 ekipažai iš Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Ukrainos ir Suomijos. Jame debiutavo ir gausus būrys televizijos bei pramogų pasaulio žvaigždžių, kurias ne ekrane ar scenoje, o lenktynių trasoje matė dvi dienas varžytuves stebėję žiūrovai, teigiama pranešime spaudai.
„Automobilių ralį išbandžiau pirmą kartą, tačiau kai ne tik rezultatai, bet ir įspūdžiai pranoksta lūkesčius, atmintyje ilgam išliksiantis renginys ir puiki jo organizacija negali nežavėti, - sako LNK žinių vedėja Agnė Zacharevičienė. – Nors, tiesą pasakius, viską įsivaizdavau kiek kitaip ir tikėjausi, kad bus gerokai lengviau... Nemoku apsakyti, kokie jausmai užplūsta stovint prie starto linijos. Viduje viskas užverda, emocijos plūsta per smegenis. Žodžiu, tiek adrenalino, kiek buvo šiame ralyje, tiesioginiame eteryje niekada dar neteko patirti!“
Agnę šiam raliui rengė ir kartu su ja šturmano kėdėje lenktynių metu važiavo šalies automobilių ralio čempionato pirmojo etapo laimėtojas Rokas Kvaraciejus, pats pirmą kartą išbandęs šturmano kėdę ir padėjęs debiutantei pažinti automobilių ralį. „Neabejotinai, ir pamėgti šią sporto šaką“, - tvirtina Agnė, dabar ieškanti progos tobulinti savo įgūdžius.
A.Zacharevičienė debiutiniame ralyje su R. Kvaraciejumi, vairavę „Peugeot 308“, finišavo 35-ti, o savo automobilių klasėje, kur varžėsi 10 dalyvių, užėmė septintąją vietą.
16 metų vairuotojos stažą turinčios moters nuomone, debiutantei - tai visai neblogas rezultatas. „Nežinau nė kam dėkoti – likimui, dievui, bičiuliams ar itin palankiai besiklostančioms aplinkybėms, kad šiemet kaip niekad anksčiau fortūna man suteikė tiek malonių staigmenų, apie kurias nė nesvajojau, - prabėgus vos porai dienų po „Press ralio 2014“ finišo kalbėjo vis dar lenktynių įspūdžiais tebegyvenanti LNK sporto žinių vedėja Asta Žukaitė-Nalivaikienė. – Nesitikėjau, kad ralio bacila tokia gaji ir kad ji besąlygiškai užvaldys mane. Tai buvo pirmasis mano ralis, tačiau tikrai ne paskutinis“.
Asta sakė dar ir dabar tebejaučianti tuos adrenalino pliūpsnius, kurie kaskart vis užplūsdavo prieš kiekvieno greičio ruožo startą. Keista, jog sulyg sankabos atleidimu tas jaudulys kažkur dingdavęs, likdavusi tik maksimali koncentracija, o žvilgsnis buvęs įsmeigtas tik į trasą.
Irgi „Peugeot 308“ vairavusi dar viena ralio debiutantė A. Žukaitė, kurią treniravo ir nešykštėjo profesinių paslapčių šturmano kėdėje debiutavęs vienas geriausių šalies ralio meistrų Deividas Jocius, žurnalistų ralio trasose pranoko visas savo koleges ir užėmė gėdos naujokei nedarančią 26-ąją bendrosios įskaitos vietą tarp 49 ekipažų ir aštuntąją iki 1,6 litro automobilių klasėje, kurioje varžėsi daugiausia, net 14 ekipažų.
„Tokia vieta – fantastiškas rezultatas. Buvome netgi nustebę, jog mums pavyko palikti už nugaros beveik pusę ekipažų. Žinoma, be nuoširdžios Deivido pagalbos tokių aukštumų tikrai nebūčiau pasiekusi, todėl nuoširdus ačiū jam ir visiems šio puikaus, gerai organizuoto ralio rengėjams, kurie, tikiuosi, neužmirš pakviesti mudviejų su Agne ir kitais metais“, - sako Asta, press ralį po ‚Šokių ant ledo“ projekto laikanti dar vienu netikėtu ir maloniu atradimu.
TV 3 sporto žinių ir laidos „Sportuok su mumis“ vedėjos, Lietuvos lengvosios atletikos čempionės Vlados Musvydaitės kartu su į šturmano kėdę vėl persėdusio šalies automobilių ralio čempiono Vytauto Švedo vairuojamas „Seat Leon“ finišo liniją kirto 37-oje bendrosios įskaitos vietoje ir aštuntoje automobilių iki 2 litrų klasėje, kurioje varžėsi dešimt dalyvių.
„Ir Vlada, ir Živilė Vaškytė, su kuria anksčiau dalyvavome net keliuose žurnalistų raliuose, imlios, pagaulios naujovėms mokinės. Jos daug kuo panašios, tačiau ir skirtumų tarp jų nemaža, - teigia į laikinojo žvaigždžių trenerio vaidmenį vėl įsijautęs V. Švedas. – Joms abiems būdingas atkaklus tikslo siekimas ir tikri sportininko bruožai – išgyvenimas nepasisekus, neslopstantis ryžtas kitąsyk tai padaryti greičiau ir be klaidų“.
Pasak Vytauto, Vlada gal net kiek stropesnė mokinė, po kiekvieno posūkio trokštanti išgirsti įvertinimą kaip jai tai pavyko, kur ką padarė prastai ir tučtuojau gauti patarimą, ko vengti ateityje.
„Sulyg kiekviena diena buvo jaučiamas progresas, Vlados įgūdžiai vis gerėjo, nors treniruočių nebuvo daug. Mūsų pasirodymas galėjo būti ir geresnis, jei arsenale būtų atsiradę daugiau patirties. O be jos – kaip gerai mezgėjai be virbalų, vien pirštais numegzti kokybišką megztinį nelengva“, - sako V. Švedas, patariantis Vladai, o kartu ir visiems kitiems visų pirma nepamiršti įgytų ralio, o kartu ir automobilio valdymo pamokų ir niekada nepervertinti savo jėgų.