Šis konkursas A. Valentaitei ne tik puiki proga garsinti Lietuvos vardą, bet ir galimybė laimėti šaunių prizų bei tapti „Martini“ veidu.
Didžiausia konkurentė lietuvaitei buvo rumunė Maria Bata, bet atkaklių balsuotojų dėka A. Valentaitė sugebėjo paskutinėmis balsavimo valandomis išsiveržti į priekį. Už gražuolę balsavo 14764 tūkstančiai socialinio tinklapio „Facebook“ vartotojų.
„Valiooo!!! Pagaliau baigėsi „Martini Royale Casting“ balsavimas! Jūsų visų dėka aš patekau į galutinį finalą Milane!!! Ypač esu dėkinga už tokį aktyvų palaikymą paskutinėmis balsavimo valandomis, nors buvo labai nelengva... Tai Mūsų Visų pergalė!“ – „Facebook“ savo džiaugsmo neslėpė ir visiems dėkojo lietuvaitė.
A. Valentaitė
A. Valentaitė naujienų portalui Balsas.lt pasakojo, kad dalyvauti šiame konkurse sutiko visai netikėtai: „Iš pradžių nelabai kažką žinojau apie šį konkursą. Dalyvavau viename „Martini“ organizuotame vakarėlyje ir iš draugų, pačios kompanijos atstovų išgirdau, kad ir man vertėjų išbandyti laimę konkurse. Pagalvojau, kodėl gi nepabandžius, juk pati „Martini“ kompanija man labai patinka, priimtinos jų kuriamos reklamos, įvaizdis.“
Jei laimės šį konkursą, galės džiaugtis 150 tūkst. eurų kontraktu, dovanų gaus 12 porų „Laboutino“ batelių ir 12 dizainerių kurtų suknelių.