2 ) Automobilis turėjo išskirtinį variklį
Ypatingas automobilis privalo turėti ypatingą variklį. Kai „Citroen SM“ buvo kuriamas, šiai automobilių markei priklausė sportinių mašinų gamintoja „Maserati“, tad kai atėjo metas ieškoti tinkamiausio agregato šiam modeliui, „Citroen“ nusprendė sukurti ne visiškai naują, bet pasinaudoti „Maserati“ specialistų jau sukurta širdimi.
Į „SM“ montuotas variklis turėjo tik „Maserati Merak“ variklio bloką, į „SM“ montuotas motoras didžiausią sukimo momentą pasiekdavo ties žemesniais sūkiais ir buvo pritaikytas komfortiškam važiavimo stiliui.
3 ) Automobilis turėjo puikų oro pasipriešinimo koeficientą
Daugelis gamintojų šiais laikais labai dažnai mėgsta pasigirti, jog jų automobiliai turi puikų oro pasipriešinimo koeficientą, tačiau daugelis iš jų net ir dabar turi prastesnius rodiklius nei prieš keletą dešimtmečių sukurtas „Citroen SM“. Dėl apvalių, elegantiškų ir aerodinamiškų kėbulo formų, „SM“ oro pasipriešinimo koeficientas siekė vos 0.26.
4 ) Automobilis turėjo unikalų interjerą
Automobilio interjeras daugeliui automanų tampa antraisiais namais. Jis privalo būti ne tik funkcionalus, bet ir mielas akiai. Žinoma, tai skonio reikalas, tačiau ne vienas tuo metu prekyboje buvęs modelis negalėjo pasigirti tokiu prabangiu, elegantišku ir išskirtinės išvaizdos interjeru.
5 ) Automobilis buvo orientuotas į komfortą
Kiek automobilių šiais laikais sugebėtų komfortu prilygti „Citroen SM“? Kiek automobilių iš aštunto dešimtmečio galėtų komfortu prilygti „Citroen SM“? Vienetai. Tai buvo vienas iš tų automobilių, su kuriuo buvo galima didžiuliu greičiu nuvažiuoti 2000 kilometrų ir net nepajusti diskomforto. 90 litrų degalų bakas užtikrindavo, jog „SM“ vairuotojams nereikėtų dažnai stoviniuoti degalų kolonėlėje.
6 ) Automobilis buvo technologiškai pažangus
Vairo stiprintuvo pagalba priklausydavo nuo automobilio greičio. „SM“ važiuojant lėtai, vairas būdavo beprotiškai lengvas, tuo tarpu važiuojant didesniu greičiu, vairas tapdavo sunkesnis. „Citroen“ taip pat turėjo primityvius lietaus daviklius,, už papildomą įrangą buvo galima įsigyti ratlankius pagamintus iš anglies ir stiklo pluošto (jų svoris būdavo dvigubai mažesnis), o apie hidropneumatinę pakabą galėtų papasakoti beveik kiekvienas „Citroen“ savininkas. Be to, „SM“ turėjo pačią galingiausią stabdžių sistemą visame pasaulyje. Pasaulyje tuo metu nebuvo kito automobilio, kurio stabdymo distancija buvo trumpesnė už „SM“.
7 ) Automobilis buvo pakankamai greitas
„Citroen SM“ buvo ne tik nuostabus „Gran Tourer“ tipo automobilis. Jis taip pat buvo labai greitas. Priekyje sumontuotas „Maserati“ motoras ir puikus oro pasipriešinimo koeficientas leido pasiekti 220 km/val. greitį. JAV rinkai skirti modeliai galėdavo be problemų pasiekti 228 km/val. greitį.
8 ) Automobilis buvo tinkamas autosporto varžyboms
Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, jog „SM“ negalėtų dalyvauti bent mėgėjiškose automobilių sporto varžybose, ar ne? Neleiskite apgaulingai „SM“ išvaizdai susidaryti klaidingą įspūdį. Dėl puikios hidropneumatinės pakabos, 1971 metais „Citroen SM“ dalyvavo Monte Karlo ralyje.