• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„AMG“ divizijos logotipu pažymėti modeliai reiškia sportiškumą, nuostabią dinamiką, širdį virpinančią variklio melodiją. Nenuostabu, jog „Mercedes Benz“ daugelį metų bendradarbiavusi su „AMG“, ją vėliau nusipirko ir integravo į didžiulį „Daimler“ koncerną. Visgi, nepaisant didžiulės organizacijos, „AMG“ divizijos tikslas nepasikeitė - kurti pačius sportiškiausius ir greičiausius automobilius su „Mercedes Benz“ logotipu. 
Nuo pat 1980-ųjų „AMG“ specializavosi tik „Mercedes Benz“ markės automobiliais. Per kelis dešimtmečius pasaulis išvydo ne vieną beprotišką, kartais protu nesuvokiamą automobilį. Tačiau kai automobilį kuria ne buhalteriai, o automanai, nereikėtų stebėtis, jog kiekvienas „AMG“ kūrinys sutinkamas aplodismentais.
Šiandien pažvelgsime ne į visus „AMG“ divizijos modelius. Jų buvo sukurta tiek daug, jog vargu ar mums užtektų visos dienos apie juos papasakoti. Šį kartą mes atrinkome 8 pačius kiečiausius „AMG“ divizijos kūrinius. Visi skirtingi, visi unikalūs ir beprotiški.

Mercedes 300 SEL 6.8 AMG


„Mercedes Benz“ automobiliai visada buvo asocijuojami su prabanga ir komfortu, tačiau to tikrai nepasakytume apie štai šį monstrą su 6.8 litro darbinio tūrio benzininiu motoru.
1971 metais „AMG“ pristatė automobilį, kuris buvo skirtas ne kelionėms į Monaką. Jis buvo skirtas lenktynių trasoms, tad tik galite įsivaizduoti kaip stipriai išsipūtė europiečių akys, kai lenktynių trasoje ratus suko štai šis „AMG“.
„SEL 6.8 AMG“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per mažiau nei 7 sekundes ir pasiekdavo 228 km/val. maksimalų greitį.

„AMG“ divizijos logotipu pažymėti modeliai reiškia sportiškumą, nuostabią dinamiką, širdį virpinančią variklio melodiją. Nenuostabu, jog „Mercedes Benz“ daugelį metų bendradarbiavusi su „AMG“, ją vėliau nusipirko ir integravo į didžiulį „Daimler“ koncerną. Visgi, nepaisant didžiulės organizacijos, „AMG“ divizijos tikslas nepasikeitė - kurti pačius sportiškiausius ir greičiausius automobilius su „Mercedes Benz“ logotipu. 
Nuo pat 1980-ųjų „AMG“ specializavosi tik „Mercedes Benz“ markės automobiliais. Per kelis dešimtmečius pasaulis išvydo ne vieną beprotišką, kartais protu nesuvokiamą automobilį. Tačiau kai automobilį kuria ne buhalteriai, o automanai, nereikėtų stebėtis, jog kiekvienas „AMG“ kūrinys sutinkamas aplodismentais.
Šiandien pažvelgsime ne į visus „AMG“ divizijos modelius. Jų buvo sukurta tiek daug, jog vargu ar mums užtektų visos dienos apie juos papasakoti. Šį kartą mes atrinkome 8 pačius kiečiausius „AMG“ divizijos kūrinius. Visi skirtingi, visi unikalūs ir beprotiški.

Mercedes 300 SEL 6.8 AMG


„Mercedes Benz“ automobiliai visada buvo asocijuojami su prabanga ir komfortu, tačiau to tikrai nepasakytume apie štai šį monstrą su 6.8 litro darbinio tūrio benzininiu motoru.
1971 metais „AMG“ pristatė automobilį, kuris buvo skirtas ne kelionėms į Monaką. Jis buvo skirtas lenktynių trasoms, tad tik galite įsivaizduoti kaip stipriai išsipūtė europiečių akys, kai lenktynių trasoje ratus suko štai šis „AMG“.
„SEL 6.8 AMG“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per mažiau nei 7 sekundes ir pasiekdavo 228 km/val. maksimalų greitį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Mercedes 300 SL AMG


Taip, brangieji automanai ir automanės, milijonus kainuojantis „300 SL“ buvo patekęs ir į „AMG“ dirbtuves. 1974 metais į „AMG“ dirbtuves atvežtas automobilis privalėjo pasikeisti kardinaliai.
„AMG“ specialistai pakeitė visas kėbulo detales, sumontavo didesnio skersmens ratlankius, platesnes padangas, o po variklio dangčiu atsirado 4.5 litro, 8 cilindrų benzininis variklis iš S klasės.

REKLAMA


Mercedes 190E AMG


„Mercedes Benz“ buvo sukūrusi sportišką „190E“ modelio versiją, kuri kibo į „BMW M3“ atlapus, tačiau tai buvo ne vienintelė sportiška „190E“ modelio versija.
1984 metų pradžioje iš „AMG“ dirbtuvių išriedėjo automobilis, kuris dėvėjo specialiai šiam modeliui sukurtomis kėbulo detalėmis, o po variklio dangčiu slypėjo 3.2 litro agregatas.

REKLAMA
REKLAMA



Mercedes 300E AMG


9-ame dešimtmetyje „AMG“ specialistų patobulintų modelių netrūko. Kadangi „AMG“ specialistams fantazijos netrūko, nereikėtų stebėtis, jog jie į E klasės „Mercedes Benz“ sumontavo 6.0 litrų, 8 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė 385 arklio galias.
Milžiniškas motoras E klasės sedanui suteikė super-automobiliams būdingas charakteristikas. „300E AMG“ anuomet niekuo nenusileisdavo super-automobiliams. Maksimalus greitis siekė 305 km/val. , o iki 100 km/val. jis įsibėgėdavo per mažiau nei 5 sekundes. „Lamborghini“ ir „Ferrari“ vairuotojai kiekvieną kartą išvydę „300E AMG“, visada pradėdavo nerimauti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

00


Mercedes C 36 AMG


Pirmasis C klasės „Mercedes Benz“ su „AMG“ atributika pasirodė 1995 metais. „Mercedes Benz“ kompanijos prašymu, tai turėjo būti pilnavertis „190E 2.5-16“ įpėdinis, tačiau kitaip negu panašaus tipo automobiliai, „C 36 AMG“ mieliau laiką leisdavo ne lenktynių trasoje, bet greitkeliuose.
Ne vienas automobilių tema rašantis žurnalas teigė, jog „C 36 AMG“ yra komfortiškas, prabangus, tylus ir greitas sedanas. 3.6 litro benzininis motoras išvystė 280 arklio galių ir 385 Nm sukimo momentą.

REKLAMA

C36


C36m


Mercedes CLK GTR


Jeigu užaugote su „Need For Speed“ kompiuteriniu žaidimu, šį automobilį turėtumėte puikiai žinoti. 1997 metais pirmą kartą pristatytas modelis tapo pirmuoju „AMG“ divizijos super-automobiliu.
„CLK GTR“ nebuvo įprastas super-automobilis. Tai buvo lenktyninis bolidas skirtas bendro naudojimo keliams. 6.9 litro darbinio tūrio motoras išvystė 612 arklio galių, 775 Nm sukimo momentą ir automobiliui leisdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.8 sekundės ir pasiekti 320 km/val. greitį.

REKLAMA

0


Mercedes SL 73 AMG


Vilkas avies kailyje. Būtent taip reikėtų apibūdinti šį automobilį. „SL 73 AMG“ į priekį varė 7.3 litro, 525 arklio galias išvystantis motoras, kuris vėliau buvo naudojamas „Pagani Zonda“ super-automobilyje.
Nors automobilis nėra labai senas, tačiau jis galėtų patekti į rečiausių „Mercedes Benz“ modelių sąrašą. „AMG“ pagamino tik 85 vienetus, iš kurių daugiau nei puse iškeliavo į Jungtines Valstijas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

134


123


Mercedes G 65 AMG


Sukurtas armijai, pritaikytas civiliams. Žinant „AMG“ specialistų norą laužyti standartus, nereikėtų stebėtis, jog vienas sunkiausių ir tvirčiausių „Mercedes Benz“ modelių pateko į „AMG“ vadovų akiratį.
Pirmą kartą G klasės visureigis į „AMG“ stovyklą atkeliavo 2003 metais. Pirmasis G klasės „AMG“ modelis gavo 5.4 litro, 8 cilindrų benzininį variklį išvystantį 500 arklio galių. Tačiau tai buvo tik pradžia.
Sulig kiekvienais metais „AMG“ pristatydavo naujesnę, modernesnę, galingesnę modelio versiją. Kaip bebūtų keista, būtent „AMG“ versija yra pati populiariausia.

047

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų