Mercedes 300 SL AMG
Taip, brangieji automanai ir automanės, milijonus kainuojantis „300 SL“ buvo patekęs ir į „AMG“ dirbtuves. 1974 metais į „AMG“ dirbtuves atvežtas automobilis privalėjo pasikeisti kardinaliai.
„AMG“ specialistai pakeitė visas kėbulo detales, sumontavo didesnio skersmens ratlankius, platesnes padangas, o po variklio dangčiu atsirado 4.5 litro, 8 cilindrų benzininis variklis iš S klasės.
Mercedes 190E AMG
„Mercedes Benz“ buvo sukūrusi sportišką „190E“ modelio versiją, kuri kibo į „BMW M3“ atlapus, tačiau tai buvo ne vienintelė sportiška „190E“ modelio versija.
1984 metų pradžioje iš „AMG“ dirbtuvių išriedėjo automobilis, kuris dėvėjo specialiai šiam modeliui sukurtomis kėbulo detalėmis, o po variklio dangčiu slypėjo 3.2 litro agregatas.
Mercedes 300E AMG
9-ame dešimtmetyje „AMG“ specialistų patobulintų modelių netrūko. Kadangi „AMG“ specialistams fantazijos netrūko, nereikėtų stebėtis, jog jie į E klasės „Mercedes Benz“ sumontavo 6.0 litrų, 8 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė 385 arklio galias.
Milžiniškas motoras E klasės sedanui suteikė super-automobiliams būdingas charakteristikas. „300E AMG“ anuomet niekuo nenusileisdavo super-automobiliams. Maksimalus greitis siekė 305 km/val. , o iki 100 km/val. jis įsibėgėdavo per mažiau nei 5 sekundes. „Lamborghini“ ir „Ferrari“ vairuotojai kiekvieną kartą išvydę „300E AMG“, visada pradėdavo nerimauti.
Mercedes C 36 AMG
Pirmasis C klasės „Mercedes Benz“ su „AMG“ atributika pasirodė 1995 metais. „Mercedes Benz“ kompanijos prašymu, tai turėjo būti pilnavertis „190E 2.5-16“ įpėdinis, tačiau kitaip negu panašaus tipo automobiliai, „C 36 AMG“ mieliau laiką leisdavo ne lenktynių trasoje, bet greitkeliuose.
Ne vienas automobilių tema rašantis žurnalas teigė, jog „C 36 AMG“ yra komfortiškas, prabangus, tylus ir greitas sedanas. 3.6 litro benzininis motoras išvystė 280 arklio galių ir 385 Nm sukimo momentą.
Mercedes CLK GTR
Jeigu užaugote su „Need For Speed“ kompiuteriniu žaidimu, šį automobilį turėtumėte puikiai žinoti. 1997 metais pirmą kartą pristatytas modelis tapo pirmuoju „AMG“ divizijos super-automobiliu.
„CLK GTR“ nebuvo įprastas super-automobilis. Tai buvo lenktyninis bolidas skirtas bendro naudojimo keliams. 6.9 litro darbinio tūrio motoras išvystė 612 arklio galių, 775 Nm sukimo momentą ir automobiliui leisdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.8 sekundės ir pasiekti 320 km/val. greitį.
Mercedes SL 73 AMG
Vilkas avies kailyje. Būtent taip reikėtų apibūdinti šį automobilį. „SL 73 AMG“ į priekį varė 7.3 litro, 525 arklio galias išvystantis motoras, kuris vėliau buvo naudojamas „Pagani Zonda“ super-automobilyje.
Nors automobilis nėra labai senas, tačiau jis galėtų patekti į rečiausių „Mercedes Benz“ modelių sąrašą. „AMG“ pagamino tik 85 vienetus, iš kurių daugiau nei puse iškeliavo į Jungtines Valstijas.
Mercedes G 65 AMG
Sukurtas armijai, pritaikytas civiliams. Žinant „AMG“ specialistų norą laužyti standartus, nereikėtų stebėtis, jog vienas sunkiausių ir tvirčiausių „Mercedes Benz“ modelių pateko į „AMG“ vadovų akiratį.
Pirmą kartą G klasės visureigis į „AMG“ stovyklą atkeliavo 2003 metais. Pirmasis G klasės „AMG“ modelis gavo 5.4 litro, 8 cilindrų benzininį variklį išvystantį 500 arklio galių. Tačiau tai buvo tik pradžia.
Sulig kiekvienais metais „AMG“ pristatydavo naujesnę, modernesnę, galingesnę modelio versiją. Kaip bebūtų keista, būtent „AMG“ versija yra pati populiariausia.