1. Aprangos kodas. Nepervertinkite savo galimybių. Atitinkama apranga yra tokia pat svarbi, kaip ir jūsų veiksmai. Jeigu norite atkreipti kolegų ar pavaldinių dėmesį į save - atrodykite tik šiek tiek „geriau“ negu jie. Antraip būsite išvadintas „begėdžiu garbėtroška“. Ši taisyklė netaikoma tada, jei tai jūsų nuosavas verslas. Bet, atminkite, net ir tuo atveju derėtų atrodyti profesionaliai ir, kad jūs jaustumėtės patogiai.
2. Niekada nekritikuokite kolegų susitikimo metu. Jei jis pasiūlė nieko vertą idėją, jį teisti - ne jūsų darbas. Jeigu pats esate vadovas, kitas vadovas išreiškia siaubą keliantį pasiūlymą - taip pat „nejudėkite“ iš vietos. Palikite šią atsakomybę kam nors kitam. Tuomet jūs galėsite pažerti savo pasiūlymus, kaip galima keisti paminėtą idėją. Pasiūlymai, geri ar blogi, nuolat keisis, tačiau svarbiausia yra palaikyti gerus darbinius santykius.
3. Niekada susitikimo metu nesėskite prie generalinio direktoriaus. Įėję į konferencijų salę, pasisveikinkite, prisistatykite ir atsisėskite bent 2 kėdėmis toliau nuo jo. Atsisėdę šalia jo, tikrai nesulauksite paaukštinimo ar didesnio atlyginimo.
4. Daugelyje kompanijų galioja tokia nerašyta taisyklė: kuo vėliau atvykstate, tuo svarbesnes pareigas užimate. Niekada nesinaudokite savo padėtimi elgdamasis neišauklėtai, grubiai ar neadekvačiai. Visi tai prisimins ilgam.
5. Jūs turite savo mentorių - puiku! Patarėjai gali suteikti papildomos informacijos, pakonsultuoti jums rūpimais klausimais ir motyvuoti dirbti. Šis žmogus „stovi žemiau“ nei jūs. Galbūt jūs pretenduojate į kažkieno pareigas, bet tuo pačiu metu kažkas pretenduoja į jūsų. Atminkite, norite turėti puikų mokytoją - pats tokiu tapkite kitiems.
6. Niekada „nesiskolinkite“ kažkieno idėjos. Nesvarbu ar tai būtų kitas verslininkas, generalinis direktorius ar vadovas. Pavogtos idėjos savininkas to niekada nepamirš. O jei jau taip atsitiko, toks pasiteisinimas kaip „na, jie dirba man, o mes juk vieninga komanda, taigi norėjau pasiūlyti idėją kompanijos vardu“ netinka.
7. Nepraleiskite pro akis negatyvių dalykų. Tiesa, visi mes trokštame girdėti tik geras naujienas. Geros žinios būna įdomios, o blogos - svarbios. Netgi derėdamasis su klientu įvardykite ne tik pliusus, bet ir minusus - kuo mažiau netikėtumų, tuo geriau.
8. Nekalbėkite, kai neturite ką pasakyti. Visi puikiai žinome, kad susitikimų metu kiekvienas atstovas turi pasakyti kažką protingo. Jeigu galvojate, kad kažką leptelėdami atliksite savo pareigą, kiti tiesiog pagalvos, kad norite atkreipti į save dėmesį ir pasirodyti esantis svarbus. Vartokite žodžius taupiai, bet protingai. Šnekėkite tik tada, kai tikrai turite tam svarią priežastį.