• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pranešama, jog 71 procentai iš 29 mln. Lady Gagos pasekėjų „Twitter“ socialiniame tinkle gali būti fiktyvūs.

Pranešama, jog 71 procentai iš 29 mln. Lady Gagos pasekėjų „Twitter“ socialiniame tinkle gali būti fiktyvūs.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Hito „Born This Way“ žvaigždė šį kovą įsirašė į socialinio tinklo istoriją ir tapo pirmąja, perkopusia 20 milijonų ribą, o marketingo ekspertų teigimu iš šios paslaugos ji uždirbo 30 milijonų dolerių.

REKLAMA

Tačiau žiniasklaidos kompanijos „Status People“ tyrimas teigia, jog beveik trys ketvirčiai Gagos pasekėjų nėra tikri - t.y. arba neaktyvūs, arba sukurti „botais“ vadinamų kompiuterių.

„Status People“ tyrimas „Twitter“ pasekėjus išskyrė į tris kategorijas - apsimestinius, neaktyvius ir geruosius. Apie tai kompanijos vadovas Rob'as Waller'as sakė: „Dirbtiniai prisijungimai sukuriami tam, kad žmonės būtų sekami arba jų pagalba siuntinėjamas “šlamštas„. Paprastai jie patys neturi jokių pasekėjų, tačiau patys seka didelę žmonių grupę.“

REKLAMA
REKLAMA

„Neaktyvūs vartotojai yra tokie, kurie per tam tikrą laikotarpį neatliko socialiniame tinkle jokių veiksmų. Tai gali būti tikri žmonės, tačiau mes juos vadiname informacijos vartotojais, o ne tais, kurie ja dalinasi,“ pridėjo jis. „Geras vartotojas apima viską, kas lieka, atmetus kitas dvi kategorijas.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„New York Times“ taip pat skelbia, kad „Twitter“ pasekėjus galima nusipirkti, siekiant pakelti garsenybės ar kompanijos populiarumą. Nors jokių įrodymų apie tai, kad GaGa pirko didelę dalį savo pasekėjų nėra, „Status People“ tyrimas parodė, jog iš paskutinių 100 000 dainininkės pasekėjų vos 29 procentai patenka į „gerųjų“ kategoriją."

2013 m. pradžioje Lady Gaga išleis naują savo albumą „ARTPOP“.

Šiuo metu ji rengia koncertines gastroles, kurių metu aplankė ir Lietuvą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų