Aprūpintas tuo pačiu varikliu kaip ir „911 GT3 Cup“, galinių vairuojamųjų ratų sistema bei septynių laipsnių dvigubą sankabą turinčia pavarų dėže, vokiškas automobilis sugebėjo Niurburgringą įveikti 12 sekundžių greičiau negu senasis modelis.
„Porsche“ inžinieriai plušdami prie atnaujinto „911 GT3“ modelio, skyrė labai daug dėmesio automobilio aerodinamikai, efektyviau veikiančiam vairo stiprintuvui, pralaidesnei išmetimo sistemai, optimaliau veikiančiam varikliui ir geresnei pakabos konfigūracijai. Šie ir kiti patobulinimai turėjo padėti sukurti automobilį, kuris būtų greitesnis ir pajėgesnis.
Ženevos automobilių parodoje pristatę atnaujintą modelį, sportiškų mašinų gamintoja „Porsche“, prieš keletą dienų apsilankė Niurburgringo lenktynių trasoje ir leido atnaujintam „911 GT3“ pademonstruoti savo galimybes viename sudėtingiausių trasų pasaulyje.
„Porsche“ inžinieriai plušdami prie atnaujinto „911 GT3“ modelio, skyrė labai daug dėmesio automobilio aerodinamikai, efektyviau veikiančiam vairo stiprintuvui, pralaidesnei išmetimo sistemai, optimaliau veikiančiam varikliui ir geresnei pakabos konfigūracijai. Šie ir kiti patobulinimai turėjo padėti sukurti automobilį, kuris būtų greitesnis ir pajėgesnis.
Ženevos automobilių parodoje pristatę atnaujintą modelį, sportiškų mašinų gamintoja „Porsche“, prieš keletą dienų apsilankė Niurburgringo lenktynių trasoje ir leido atnaujintam „911 GT3“ pademonstruoti savo galimybes viename sudėtingiausių trasų pasaulyje.