• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kas yra geras automobilis? Pigus? Lengvai remontuojamas? Išvaizdus? O galbūt leidžiantis didžiuotis prestižinės markės ženkliuku? Kiekvienas iš mūsų „gero automobilio“ sąvoka suprantame skirtingai. Jeigu galvotume racionaliai, tai geras automobilis privalo būti universalus ir turėti aibe gerų savybių. Būtent šie automobiliai turi ilgą sąrašą gerų savybių, tačiau dėl visuomenėje vyraujančių stereotipų buvo nustumti į šalį. 
Tad šiandien norime jums priminti aštuonis automobilius, kurie daugeliui nebus labai įdomūs. Tai tiesiog geri automobiliai, kurie sugebės atlikti jiems paskirtas užduotis.

 1 ) Renault Laguna (X51)


Nustebote? Net neabejojame. Kuomet „Renault“ pristatė paskutinę „Laguna“ modelio kartą, daugelis automobilių tema rašusių žurnalistų šį modelį maišė su žemėmis. Vieniems nepatiko konservatyvi automobilio išvaizda, kitiems kliuvo interjere sumontuoti valdymo prietaisai. Vis dėlto, trečioji modelio karta turėjo visas geriausias „Renault“ automobiliams būdingas savybes. „Laguna“ buvo komfortiška, buvo komplektuojama su ekonomiškais dyzeliniais varikliais, o eksploatacijos kaštai taip pat buvo ne patys didžiausi. Pamirškite stereotipus apie „Renault“ automobilių nepatikumumą. Prastai prižiūrėtas automobilis ar „Renault“ automobilių nepažįstantis meistras yra didžiausi kaltininkai.

  • Šio automobilių kaina prasideda nuo ~
    3000 eurų.



Kas yra geras automobilis? Pigus? Lengvai remontuojamas? Išvaizdus? O galbūt leidžiantis didžiuotis prestižinės markės ženkliuku? Kiekvienas iš mūsų „gero automobilio“ sąvoka suprantame skirtingai. Jeigu galvotume racionaliai, tai geras automobilis privalo būti universalus ir turėti aibe gerų savybių. Būtent šie automobiliai turi ilgą sąrašą gerų savybių, tačiau dėl visuomenėje vyraujančių stereotipų buvo nustumti į šalį. 
Tad šiandien norime jums priminti aštuonis automobilius, kurie daugeliui nebus labai įdomūs. Tai tiesiog geri automobiliai, kurie sugebės atlikti jiems paskirtas užduotis.

 1 ) Renault Laguna (X51)


Nustebote? Net neabejojame. Kuomet „Renault“ pristatė paskutinę „Laguna“ modelio kartą, daugelis automobilių tema rašusių žurnalistų šį modelį maišė su žemėmis. Vieniems nepatiko konservatyvi automobilio išvaizda, kitiems kliuvo interjere sumontuoti valdymo prietaisai. Vis dėlto, trečioji modelio karta turėjo visas geriausias „Renault“ automobiliams būdingas savybes. „Laguna“ buvo komfortiška, buvo komplektuojama su ekonomiškais dyzeliniais varikliais, o eksploatacijos kaštai taip pat buvo ne patys didžiausi. Pamirškite stereotipus apie „Renault“ automobilių nepatikumumą. Prastai prižiūrėtas automobilis ar „Renault“ automobilių nepažįstantis meistras yra didžiausi kaltininkai.

  • Šio automobilių kaina prasideda nuo ~
    3000 eurų.



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Laguna


2 ) Hyundai Genesis kupė


Klasikinė komponuotė, žvalgus turbinis motoras ir patraukli išvaizda. Puikus receptas, kuris net ir Jungtinėse Valstijose nesulaukė rimtesnio susidomėjimo. Kodėl? Didžiausias šio automobilio trūkumas buvo kaina. Jeigu esate prekinio ženklo vergas, tuomet jums gali pasirodyti, jog „Hyundai“ prašoma suma yra per didelė. Kuomet „Hyundai Genesis“ dar buvo naujas automobilis ir buvo pardavinėjamas oficialiose kompanijos atstovybėse, už tą pačią sumą buvo galima įsigyti „Audi A5“ arba 1 serijos „BMW“. Kaip  manote, kurį automobilį rinkosi daugelis europiečių?

  •  Šio automobilių kaina prasideda nuo ~
    10 000 eurų.



REKLAMA

Genesis


3 ) Opel Astra GTC


Yra „Opel Astra“ ir yra „Opel Astra GTC“. Nuostabiai atrodantis trijų durų hečbekas, kuris buvo ir yra vienas gražiausių „Opel“ kompanijos automobilių. Deja, bet dėl mums nesuprantamų priežasčių nesugebėjo surasti savo vietos po saulę.
„Opel Astra GTC“ buvo geras automobilis. Gera surinkimo kokybė, erdvus interjeras, talpi bagažinė, efektyvūs dyzeliniai varikliai, pagirtinai kelio nelygumus sugerianti pakaba ir eksterjero dizainas, dėl kurio būtų verta pro langa išmesti savo „Volkswagen“ raktelius. Be to, „OPC“ modifikacija sugebės pradžiuginti sportiškų hečbekų gerbėjus.

  • Šio automobilio kaina prasideda nuo ~
    8000 eurų.



REKLAMA
REKLAMA

Astra


4 ) Suzuki Kizashi


„Suzuki Swift“ yra vieninintelis kompanijos modelis, kuris europiečiams buvo įdomus. Tuo tarpu „Volkswagen Jetta“ dydžio „Kizashi“ buvo įdomus tik tiems, kas ieškojo alternatyvos. Galbūt šiam sedanui būtų sekėsi žymiai geriau, jeigu variklių gamoje būtų buvę dyzelinio variklio ir mechaninės pavarų dėžes tandemas. Jeigu galėsite susitaikyti su 2,4 litro benzininio variklio apetitu ir „CVT“ pavarų dėžės veikimo algoritmu, tuomet tai yra vienas geriausių kompaktinės klasės sedanų.

  • Šio automobilio kaina prasideda nuo ~
    8000 eurų.



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Suzuki


5 ) Opel Omega (B2)


Tai buvo paskutinis „Opel“ modelis su galinių varančiųjų ratų pavara. Būtent šis modelis užbaigė nuostabią didelių, klasikinės komponuotės „Opel“ sedanų gyvavimą. Tokie modeliai kaip „Kapitan“, „Senator“ ar „Rekord“ savo laiku buvo vadinami veinais geriausių savo klasės automobilių, tačiau „Omega“, deja, tokių gerų vertinimų nesulaukė, nes nuolatos buvo lyginama su 5 serijos „BMW“.
Nepaisant įvairiausių palyginimų, „Opel Omega“ buvo labai populiarus automobilis, ypač nuo 1999 metų gaminti modeliai, kurie pasižymėjo modernesne išvaizda, skaidriais galiniais žibintais, naujo dizaino centrine konsole ir svarbiausia - elektronine stabilumo sistema.

  • Šio automobilio kaina prasideda nuo ~
    500 eurų.



REKLAMA

Omega


6 ) Volvo C30


Kai „Audi“ pristatė kompaktišką „A3“ hečbeką, daugelis stebėjosi šio modelio sekme, todėl nenuostabu, jog tuomet „Ford“ koncernui priklausęs švediškų automobilių gamintojas „Volvo“, taip pat norėjo savo modelių gamoje turėti kompaktišką hečbeką.
„Volvo C30“ buvo sukurtas ant tos pačios platformos kaip ir „Ford Focus“, jis turėjo labai plačią variklių gamą, kurią sudarė ne tik taupūs 1,6 litro dyzeliniai varikliai, bet ir „Volvo“ inžinierių perlas - 5 cilindrų benzininis arba dyzelinis jėgos agregatas.
Deja, išskirtinė automobilio išvaizda patiko ne visiems. Tai puikiai atsispindėjo pardavimų statistikoje. Nors „Volvo“ šį automobilį gamino pakankamai ilgai, tačiau jį pakeitęs „V40“, gamintojo lūkesčius pateisino vos per vienerius metus.

  • Šio automobilio kaina prasideda nuo ~
    3000 eurų.



REKLAMA

C30


7 ) Citroen C6


„PSA“ koncerno vadovai žada, jog artimiausioje ateityje turėtume išvysti naujos kartos prabangų prancūziškos markės sedaną, tačiau kam laukti kol jis pasirodys, jeigu „Citroen“ tokį automobilį jau buvo sukūrusi. Susipažinkite su „Citroen C6“, kuris buvo šios kompanijos flagmanu nuo 2005 iki 2012 metų.
Deja, ne visi „Citroen“ eksperimentai sulaukdavo didžiulio visuomenės susižavėjimo. Daugelis automobilių pramonės ekspertų teigia, jog „C6“ pasirodė per anksti. Jeigu jis būtų pasirodęs šiemet, daugelis net neabejoja, jog jis būtų sulaukęs žymiai didesnio dėmesio.
Po ekstravagantiška išvaizda slypi patogus, erdvus, komfortiškas greitkelių laineris. Be to, pagyrimų nusipelnė ir 2,7 arba 3,0 litrų dyzeliniai varikliai.

  • Šio automobilio kaina prasideda nuo ~
    3000 eurų.



C6


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų