Detroit Electric SP:01
Ne, tai ne „Lotus Elise“. Tai - „Detroit Electric SP:01“. Ant britiško automobilio bazės sukurtas elektromobilis turi 285 arklio galias išvystantį elektrinį motorą, iš anglies pluošto pagamintą kėbulą ir mechaninę pavarų dėžę.
Amerikietiškas elektromobilis iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3.7 sekundės ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį.
Renovo Coupe
Pasakiškai atrodantis automobilis buvo sukurtas ant „Shelby CSX9000“ važiuoklės ir labai primena seną amerkietišką automobilį. Vis dėlto, paspaudus „Start“ mygtuką, išgirsite tik vėją arba pro šalį bėgančio šuns lojimą.
500 arklio galių ir daugiau nei 1000 Nm sukimo momentą išvystanti jėgaine leidžia automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.4 sekundės.
Tesla Model S P85D
„Tesla Model S“ greičiausiai yra pats geidžiamiausias elektromobilis pasaulyje. Puiki išvaizda, erdvus ir praktiškas interjeras, patraukli kaina ir kvapą gniaužianti akceleracija sužavėtų kiekvieną.
Sportiškoji „Tesla Model S“ versija - „P85D“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 3.2 sekundės. To užtenka įvairiose drago lenktynėse išvesti iš rikiuotės tradicinių super-automobilių savininkus.
Wrightspeed X1
„Wrightspeed X1“ buvo sukurtas ne kokios nors didžiulės kompanijos, bet elektromobilio entuziasto iš Jungtinių Valstijų. Vieną dieną įsigijęs britišką „Ariel Atom“, vyras vėliau nusprendė jį paversti elektromobiliu.
Kadangi automobilis sveria vos kelis šimtus kilogramų, jame sumontuota jėgaine leidžia „X1“ iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 2.5 sekundės.
Rimac One
Startuoliai iš Kroatijos sugebėjo sukurti ne visą pasaulį užvaldžiusią programėlę, bet elektromobilį. Ir ne bet kokį, bet pasakišką.
Kiekvienas „Rimac One“ ratas turi po elektrinį motorą. Kiekvienas iš jų išvysto po maždaug 268 arklio galias ir 400 Nm sukimo momentą. Bendras jėgainės pajėgumas siekia 1073 arklio galias ir 1600 Nm.
Teoriškai, kroatiškas super-automobilis su pilnai įkrautomis baterijomis gali nuvažiuoti maždaug 600 kilometrų.
NanoFlowcell QUANT F
Daugelis šį elektromobilį vadina europietiška „Tesla“. Iš dalies, tai būtų visiška tiesa. Nes tiek „Tesla“, tiek „NanoFlowcell“ yra ketverių durų sedanai, sugebantys su pilnai įkrautomis baterijomis nuvažiuoti kelis šimtus kilometrų.
Tačiau „Quant F“ nuo „Tesla“ skiriasi tuo, jog jis yra ilgesnis už S klasės „Mercedes Benz“ ir atrodo labai futuristiškai. Lyg būtų atkeliavęs iš ateities.
Dar vienas skirtumas - jėgainė. Jos galingumas siekia net 1090 arklio galių. Automobilio maksimalus greitis - 300 km/val.
[nqspoll id="169"]