2 ) Volkswagen Ecoracer
Dar vienas puikus sportiško automobilio pavyzdys, kuris dėl mums nesuprantamų priežasčių nepateko į serijinę gamybą.
Kompaktiškas „Ecoracer“ kupė turėjo per vidurį sumontuotą 1.5 litro dyzelinį variklį, kuris išvystė 136 arklio galias ir 100 kilometrų suvartodavo mažiau nei 4 litrus dyzelino.
Vos 850 kilogramų svėręs „Ecoracer“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 6.3 sekundės ir pasiekdavo 230 km/val. maksimalų greitį.
3 ) Lancia Fulvia
Moderni įžymaus automobilio interpretacija, kuri pirmą kartą buvo pristatyta 2003 metais.
Automobilis buvo sukurtas iš įvairiausių „Fiat Group“ koncerno detalių, kurios leido sumažinti projekto kūrimo kaštus ir jeigu italų koncerno vadovai būtų nusprendę pradėti „Fulvia“ kupė gamybą, automobilis būtų kainavęs mažiau nei „Mazda MX-5“.
„Fulvia“ prototipas turėjo priekinių varančiųjų ratų pavarą, 140 arklio galių išvystantį „Alfa Romeo“ variklį, kuris buvo suporuotas su mechanine pavarų dėže. Be to, automobilis svėrė tik 990 kilogramų.
4 ) Volkswagen EcoSport
Dar vienas daugybę potencialo turėjęs „Volkswagen“ projektas, kuris tik per plauką nepateko į serijinę gamybą.
„EcoSport“ turėjo būti lengvas, dinamiškas, pigus ir svarbiausia - ekonomiškas sportiškas automobilis.
Prototipas turėjo 2.0 litrų, 4 cilindrų dyzelinį variklį, kuris išvystė 180 arklio galių ir 350 Nm sukimo momentą. Jis buvo suporuotas su DSG pavarų dėže ir iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 6.2 sekundės ir pasiekdavo 230 km/val. greitį.
5 ) Alfa Romeo 2uettottanta
Automobilių dizaino studija „Pininfarina“, norėdama tinkamai paminėti 80-ąjį „Alfa Romeo“ markės jubiliejų, 2010 metais pristatė štai šią „2uettottanta“ koncepciją.
Automobiliui net ir sulaukus milžiniško susidomėjimo, nei „Pininfarina“, nei „Alfa Romeo“ nekalbėjo apie serijinę „2uettottanta“ gamybą. Visų pirma - „Pininfarina“ neturėjo resursų savo jėgomis pradėti tokio tipo automobilio gamybą ir visų antra - „Alfa Romeo“ taip pat buvo ne pačioje geriausioje finansinėje padėtyje.
6 ) Kia GT4 Stinger
Šio automobilio pasirodymo laukėme labiausiai. Kodėl? Nes „Kia“ inžinieriai buvo sukūrę automobilį, kuris turėjo galinių varančiųjų ratų pavarą, pakankamai galingą benzininį variklį, mechaninę pavarų dėžę ir nuostabiai atrodantį kėbulą. Trumpai tariant - „Kia“ paėmė geriausius ingredientus ir juos sukrovė į vieną dubenį. Šio eksperimento rezultatas - „Kia GT4 Stinger“.