Kai kurie iš šių ženklų primirštami, nes kelyje pasitaiko rečiau, tuo tarpu apie kitus tiesiog vyrauja klaidingos nuostatos. Tv3.lt užklaustas vairavimo instruktorius bei transporto inžinierius Robertas Litvaitis išskyrė 6 kelio ženklus, dėl kurių dažniausiai kyla nesusipratimai. Toliau pateikiame jų sąrašą su specialisto komentarais:
1. (554) „Stop“ linija
Ne visuomet važiuojant pro ženklą „Stop“ linija“ privaloma sustabdyti. Ženklas „Stop“ linija“ nurodo vietą, kur privaloma sustabdyti transporto priemonę, tačiau tik tuomet kai privaloma – šis ženklas pats savaime sustabdymo privalomu nepadaro. Sustabdyti gali būti privaloma, jeigu yra kiti tai nurodantys ženklai, signalai ar kitos aplinkybės.
Šio ženklo paisyti svarbu ir dėl to, kad, jeigu, esant draudžiančiam važiuoti signalui, prieš sankryžą transporto priemonė sustabdoma jau pravažiavus „Stop“ liniją, gali būti sunku pastebėti pasikeitusius šviesoforo signalus – tai ypač aktualu rekonstruotose ar naujai įrengtose šviesoforais reguliuojamose sankryžose. Taip pat – sustabdžius netinkamoje vietoje dažnai trukdoma kitomis kryptimis važiuojančioms (ypač – sukančioms) didelių gabaritų transporto priemonėms.
2. (323) Sukti į kairę draudžiama / (303) Motorinių transporto priemonių eismas draudžiamas su papildoma lentele – (813) Galiojimo kryptis į kairę
Šie ženklai (ar ženklo ir lentelės derinys) nedraudžia apsisukti. Kai kurie vairuotojai tai žino ir atlieka apsisukimą sankirtose, prieš kurias tokie ženklai pastatyti. Važiuojantiems iš paskos tai kelia pasipiktinimą, nes yra šiek tiek trukdomas jų judėjimas tiesiai. Šie vairuotojai dažnai mano, kad apsisukantysis atlieka pažeidimą, todėl yra linkę jį visaip auklėti ir reikšti priekaištus. Apsisukant šių ženklų reikalavimai nėra pažeidžiami, todėl priekaištauti nėra pagrindo.
3. (201) Pagrindinis kelias su papildoma lentele – (842) Pagrindinio kelio kryptis
Reguliuojamose sankryžose privaloma vadovautis signalais, o ne pirmumo ženklais. Vairuotojai, važiuojantys pro tokį šviesoforo ir papildomos lentelės derinį, yra linkę klaidingai manyti, kad net veikiant šviesoforui jie turi pirmumą prieš važiuojančius priešpriešine kryptimi tiesiai ir į dešinę. Svarbu gerai žinoti, kad reguliuojamose sankryžose pagrindinio kelio nėra. Veikiant šviesoforui, net ir esant tokiam kelio ženklui su papildoma lentele, privaloma duoti kelią priešpriešine kryptimi tiesiai ir į dešinę važiuojančioms transporto priemonėms. Kaip ir visuomet, čia derėtų atkreipti ypatingą dėmesį į važiuojančius dviračiais.
4. (321) Kontrolė
Šis ženklas dažnai naudojamas masinių policijos patikrinimų metu. Vairuotojams privaloma sustabdyti transporto priemonę prieš šį ženklą, o važiuoti leidžiama tik leidus pareigūnui. Derėtų žinoti, kad esant šiam ženklui sustabdyti prieš jį nėra privaloma, jeigu pareigūnas (reguliuotojas) sustojimui iš karto rodo kitą vietą – tai grindžiama 8 kelių eismo taisyklių punktu.
5. (552) Gyvenamoji zona
Vairuotojai dažnai šį kelio ženklą priima kaip savaime aiškią aplinkos detalę, ženklu nustatomų reikalavimų per daug nesureikšmindami. Derėtų žinoti, kad gyvenamosiose zonose prioritetas teikiamas smulkiųjų eismo dalyvių, o ne automobilių judėjimui: ribojamas transporto priemonių važiavimo greitis, draudžiama mokyti vairuoti, privilegijos teikiamos pėstiesiems ir dviračių vairuotojams. Svarbu suprasti ir įvertinti su neatsakingu pėsčiųjų vaikščiojimu, vaikų žaidimais ir važiavimu dviračiais susijusius pavojus.
Tokia pati tvarka galioja ir visuose daugiabučių namų kiemuose.
6. (817) Lengvieji automobiliai
Motociklų vairuotojai turėtų žinoti, kad ši papildoma lentelė negalioja motociklams. Kai greitį ribojantis kelio ženklas (ar kitas) pastatomas su šia lentele, motociklų vairuotojai savo judėjimui turėtų taikyti kitus ribojimus.