• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilis yra viena geriausių investicijų. Tam pritars daugelis finansų ekspertų, kurie pažvelgę į tam tikrų automobilių vertės augimą su mielu noru jums įrodys, jog tinkamas modelis gali būti geresnė investicija negu nekilnojamas turtas. 
Investicija į automobilį yra geresnė tuo, jog jų vertės neįtakoja įvairios ekonominės krizės. Šio privalumo neturi nei nekilnojamas turtas ar vertybiniai popieriai, kurie savo vertę gali prarasti akimirksniu. Tad turėdami progą, šiandien Jums pristatysime šešis automobilius, kurių vertė per artimiausius metus tik augs, augs, augs ir dar kartą augs.

ALFA ROMEO 156 GTA SPORTWAGON


Naudotų automobilių skelbimų portaluose galime surasti aibe pigių ir ne itin geros būklės „Alfa Romeo“ automobilių, tačiau štai šis egzempliorius yra išskirtinis. Juo buvo, yra ir bus.
„Alfa Romeo 156 GTA“ buvo vienas paskutiniųjų šios markės modelių, kuris iš gamyklos išriedėjo turėdamas legendinį „Busso“ 6 cilindrų variklį. 3,2 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų jėgos agregatas išvystydavo 250 arklio galių ir 300 Nm sukimo momentą.
„Alfa Romeo“ iš viso pagamino tik 1973 sedanus ir 1678 universalus.
Dabar „GTA“ universalą galima įsigyti už maždaug 10 000 eurų.

Automobilis yra viena geriausių investicijų. Tam pritars daugelis finansų ekspertų, kurie pažvelgę į tam tikrų automobilių vertės augimą su mielu noru jums įrodys, jog tinkamas modelis gali būti geresnė investicija negu nekilnojamas turtas. 
Investicija į automobilį yra geresnė tuo, jog jų vertės neįtakoja įvairios ekonominės krizės. Šio privalumo neturi nei nekilnojamas turtas ar vertybiniai popieriai, kurie savo vertę gali prarasti akimirksniu. Tad turėdami progą, šiandien Jums pristatysime šešis automobilius, kurių vertė per artimiausius metus tik augs, augs, augs ir dar kartą augs.

ALFA ROMEO 156 GTA SPORTWAGON


Naudotų automobilių skelbimų portaluose galime surasti aibe pigių ir ne itin geros būklės „Alfa Romeo“ automobilių, tačiau štai šis egzempliorius yra išskirtinis. Juo buvo, yra ir bus.
„Alfa Romeo 156 GTA“ buvo vienas paskutiniųjų šios markės modelių, kuris iš gamyklos išriedėjo turėdamas legendinį „Busso“ 6 cilindrų variklį. 3,2 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų jėgos agregatas išvystydavo 250 arklio galių ir 300 Nm sukimo momentą.
„Alfa Romeo“ iš viso pagamino tik 1973 sedanus ir 1678 universalus.
Dabar „GTA“ universalą galima įsigyti už maždaug 10 000 eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1


2


3


ALPINE A610


Tai buvo tikriausiai realiausias prancūzų bandymas įgelti „Porsche“ markės automobiliams. Deja, dėl itin prasto prancūziškų automobilių reputacijos, riboto atstovybių skaičiaus ir pakankamai didžiulės kainos, bendro naudojimo keliuose važinėja labai mažai „Alpine A610“ egzempliorių.
Dabar geros būklės modelis gali kainuoti nuo 40 000 iki 60 000 eurų.

REKLAMA

4


5


6


BMW Z4 M


Bjaurusis ančiukas, kuris atkeliavo iš labai neįprastos „BMW“ automobilių eros. Kaip bebūtų keista, tačiau „BMW Z4 M“ kupė nesulaukė tokios didžiulės sėkmės kaip „BMW M3“ ar kiti „BMW M“ divizijos kūriniai. Galbūt tai kaip nors susiję su automobilio išvaizda, nes techninė „Z4 M“ kupė pusė niekuo nenusileidžia geriausiems „BMW M“ padalinio kūriniams.
Dabar geros būklės modelis kainuoja nuo maždaug 30 000 eurų.

REKLAMA
REKLAMA

7


8


9


CITROEN XM V6.24


Pasistenkite nesijuokti, nes klasikinių automobilių ekspertai teigia, jog būtent šis „Citroen“ modelis artimiausioje ateityje taps vienu geidžiamiausiu. Kodėl? Dėl išskirtinio eksterjero dizaino, nuostabiai kelio nelygumus sugeriančios pakabos, „Europos metų automobilio“ titulo ir fakto, jog prieš vienerius metus „Citroen XM“ automobilių kainos buvo visiškame dugne. Dabar situacija sparčiai keičiasi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

10


11


12


JAGUAR XJ


Žvelgiant į naudotų „Jaguar“ automobilių kainas, būtent šis „XJ“ sedanas patraukia akį, dėl savo patrauklios kainos ir kaip bebūtų keista, ne itin didžiulių eksploatacijos kaštų. Klasikinių automobilių ekspertai teigia, jog didžiausią dėmesį reikėtų skirti „X308“ kartos modeliams, kurie pasirodė 1997 metais. Taip pat reikėtų pamiršti 6 cilindrų variklius, nes didžiausią vertę automanų pasaulyje turės visų mylimas V8.

REKLAMA

13


14


15


MERCEDES BENZ SLK 230


Dar vienas automobilis, kuris tokio pobūdžio sąrašuose atsiranda labai retai, tačiau situacija naudotų automobilių rinkoje keičiasi itin sparčiai. Iki šiol pirmos kartos „SLK“ modeliai buvo pakankamai pigūs ir prieinami daugeliui, tačiau klasikinių automobilių ekspertai teigia, jog šiemet įvyks lūžis. Vakarų Europoje pirmos kartos „SLK“ modelių kainos pradės augti.

16


17


18


 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų