ALPINE A610
Tai buvo tikriausiai realiausias prancūzų bandymas įgelti „Porsche“ markės automobiliams. Deja, dėl itin prasto prancūziškų automobilių reputacijos, riboto atstovybių skaičiaus ir pakankamai didžiulės kainos, bendro naudojimo keliuose važinėja labai mažai „Alpine A610“ egzempliorių.
Dabar geros būklės modelis gali kainuoti nuo 40 000 iki 60 000 eurų.
BMW Z4 M
Bjaurusis ančiukas, kuris atkeliavo iš labai neįprastos „BMW“ automobilių eros. Kaip bebūtų keista, tačiau „BMW Z4 M“ kupė nesulaukė tokios didžiulės sėkmės kaip „BMW M3“ ar kiti „BMW M“ divizijos kūriniai. Galbūt tai kaip nors susiję su automobilio išvaizda, nes techninė „Z4 M“ kupė pusė niekuo nenusileidžia geriausiems „BMW M“ padalinio kūriniams.
Dabar geros būklės modelis kainuoja nuo maždaug 30 000 eurų.
CITROEN XM V6.24
Pasistenkite nesijuokti, nes klasikinių automobilių ekspertai teigia, jog būtent šis „Citroen“ modelis artimiausioje ateityje taps vienu geidžiamiausiu. Kodėl? Dėl išskirtinio eksterjero dizaino, nuostabiai kelio nelygumus sugeriančios pakabos, „Europos metų automobilio“ titulo ir fakto, jog prieš vienerius metus „Citroen XM“ automobilių kainos buvo visiškame dugne. Dabar situacija sparčiai keičiasi.
JAGUAR XJ
Žvelgiant į naudotų „Jaguar“ automobilių kainas, būtent šis „XJ“ sedanas patraukia akį, dėl savo patrauklios kainos ir kaip bebūtų keista, ne itin didžiulių eksploatacijos kaštų. Klasikinių automobilių ekspertai teigia, jog didžiausią dėmesį reikėtų skirti „X308“ kartos modeliams, kurie pasirodė 1997 metais. Taip pat reikėtų pamiršti 6 cilindrų variklius, nes didžiausią vertę automanų pasaulyje turės visų mylimas V8.
MERCEDES BENZ SLK 230
Dar vienas automobilis, kuris tokio pobūdžio sąrašuose atsiranda labai retai, tačiau situacija naudotų automobilių rinkoje keičiasi itin sparčiai. Iki šiol pirmos kartos „SLK“ modeliai buvo pakankamai pigūs ir prieinami daugeliui, tačiau klasikinių automobilių ekspertai teigia, jog šiemet įvyks lūžis. Vakarų Europoje pirmos kartos „SLK“ modelių kainos pradės augti.