Sunku pasakyti kodėl, bet gaminti 1 serijos „M Coupe“ BMW nusprendė ribota serija, todėl galima įsivaizduoti, kaip greitai automobilių entuziastai išgraibė vos 2700 jiems pasiūlytų sportiškųjų kupė. Tiems, kas pražiopsojo savo šansą įsigyti mažiausiąjį iš M serijos modelių siūlomos įvairios jo kopijos, tokios kaip „TJ Fahrzeugdesign“ paruoštas modelis.
„BMW 1M Coupe“ kopija su M5 (E60) varikliu (nuotr. BimmerToday)
Automobilis sukurtas serijinio 1 serijos kupė pagrindu, tačiau padailintas platesniais buferiais, didesniais sparnais ir solidžiu 5,0 litrų darbo tūrio V10 tipo varikliu iš ankstesnės kartos M5 (E60). Standartinė šio motoro versija išvysto maksimalią 507 AG galią ir 514 Nm sukimo momentą, tačiau prieš montuojant į mažąjį kupė perprogramuojamas valdymo blokas leidžia išgauti papildomus 43 AG.
„BMW 1M Coupe“ kopija su M5 (E60) varikliu (nuotr. BimmerToday)
Modifikacijų sąrašas tuo nesibaigia, vokiečių automobilių perdarymo specialistai taip pat pasiskolino M5 pavarų dėžę, o stabdžius − iš „X6 M“. Pakabos perdarymo darbai buvo patikėti KW specialistams, taip pat montuojant variklį inžinieriams teko sutrumpinti varantįjį veleną. Visą komplektą užbaigia prie išorės dizaino derantys 20 colių lengvojo lydinio ratlankiai.
„BMW 1M Coupe“ kopija su M5 (E60) varikliu (nuotr. BimmerToday)
Išankstinių bandymų rezultatai parodė, kad ši 1 serijos „M Coupe“ kopija nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja maždaug per 4,2 sekundės ir išvysto maksimalų 325 km/h greitį. Visas perdarymų komplektas kainuoja 20 tūkst. eurų (69 tūkst. litų), o modifikavimo darbai trunka apie 350 valandų.