Retkarčiais taip jau nutinka, kad gėrimų burbuliukai įžiebia idėjos kibirkštį, o ant stalo padėtos servetėlės tampa užrašų knygutės pakaitalu. „Businessinsider.com“ leidosi į verslo idėjų, sumanytų baruose, paiešką. Štai ką jie aptiko:
1. Kai žaliųjų čili pipirų siunta, kurią jie užsisakė iš gimtosios Naujosios Meksikos, neatvyko į jų namus Fladelfijoje, Allison Rugen ir Carlo Marchiondo žengė logišką žingsnį. „Mes nuėjome per gatvę vietinio baro link, kur galėtume nuskandinti apmaudą, – pasakoja Rugen. – Ir tuomet, neblaivios euforijos apimti, šnekėjome apie puikų darbą, kurį galėtume nudirbti, būdami čili pipirų platintojais“. Tuomet ant servetėlės – kurią pora išlaikiusi iki šių dienų – jiedu nupiešė įsivaizduojamos kompanijos „Southwest Chile Supply“ (Pietvakarių čili tiekėjai) planą, kuriai nūdien priklauso restoranai, didmeninės sąskaitos ir prekyba čili pipirais.
2. Trys martini taurės ir 10 servetėlių iš restorano „Boka“ Čikagoje. To 2007 m. tereikėjo Danieliui Adamany ir Aaronui Nackui, kad sukurtų verslo planą savo IT kompanijai „Ahead“. Pernai metų pajamos? 130 mln. dolerių. Tikrai pakankamai grynųjų, kad šie vyrai galėtų užsisakyti dar keletą martini ir atšvęsti.
3. Publicistė Lisa Jeffries visuomet žinojo, ką geriausia galima nuveikti Raleigh mieste – Šiaurės Karolinos sostinėje. Kai jos draugė Evan Roberts pasiteiravo, kur būtų galima smagiausiai sutikti Naujuosius metus, Lisa suvokė, jog nėra nei vieno šaltinio, kuriame būtų galima rasti panašių pasiūlymų. Juodvi susitiko išgerti „Sauced Pizza“ restoranėlyje ir sugalvojo idėją tinklapiui RaleighNYE.com – vedlį po miesto vakarėlius Naujųjų išvakarėse. Tolimesni draugių planai: mobiliųjų programėlė, skirta supažindinti žmones su visus metus mieste vykstančiais renginiais.
4. Jasonas Stensethas ir Mazen Dauleh sumąstė medicinos instrumentų nuomos „123DME“ verslo planą vos per 30 min., bare Denveryje gerdami „Crown and Cokes“ (kanadietišką viskį su „Coca-Cola“). „Nedelsiant įsigijome domeną, padarėme tinklapį ir jį įregistravome,“ – teigia Stensethas.
Jų mintis parduoti ir nuomoti įrangą, ne visada saugomą draudimo, galbūt prilygo juokams, tačiau šiuo metu jų klientais yra ligoninės, mokyklos, gydytojų biurai ir sveikatos patikrinimą vykdančios įmonės.
5. Kimberly Fowler teigia, kad lempelė jos galvoje įsižiebė nuo dviejų Mojito „James Beach“ restorane Kalifornijoje. Nors jos vedami jogos sportininkams užsiėmimai buvo populiarūs, dauguma lankytojų turėjo po antrą sporto klubo abonementą, kad galėtų laikas nuo laiko kilnoti svorius. Kuomet jos ausis pasiekė restorano padavėjo ištarta frazės nuotrupa „..tiesiog pridėk mėtų“, moteris suprato, kad į savo užsiėmimus ji galėtų tiesiog pridėti svorių. Taip gimė pasunkinta joga sportininkams (Yoga for Athletes Ripped).