• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Volkswagen“ markės automobiliai visuomet būdavo kuriami pagal labai panašius kriterijus. Automobilių konstruktoriai turėjo atsižvelgti į racionalias, logiškas vertybes, o emocijos turėjo būti nustumiamos į šalį.
Vis dėlto, pasaulyje nėra automobilių inžinieriaus, kuris norėtų visą savo gyvenimą kurti saugius, ekonomiškus ratuočius. Kiekvienas inžinierius nori kurti įdomius, daugybę emocijų keliančius automobilius. Tokius, kurie kaitintų kraują ir priverstų nusišypsoti šaltą pirmadienio rytą.
Nepaisant pagrindinio „Volkswagen“ tikslo, ši automobilių kompanija buvo sukūrusi ne vieną charizmatišką, į markės rėmus netelpančius modelius. Būtent apie juos šiandien ir pakalbėsime.
1 ) Passat W8
Tikrų tikriausias tautovėžis, kurio nereikia pristatyti. Jį nori vairuoti garbaus amžiaus senjoras, jį nori vairuoti ką tik vidurinę mokyklą baigęs jaunuolis - pažvelgus į Lietuvos automobilių parką, susidaro įspūdis, jog „Passat“ įsigijimas yra daugelio prioritetas.
„Passat W8“ buvo vienas iš tų modelių, kuris buvo vertas atskiro anekdoto. „Tautos automobilis“, kuris iš gamyklos išriedėdavo su 8 cilindrų benzininiu varikliu, gebančiu išvystyti 275 arklio galias ir 370 Nm sukimo momentą. Be to, ši unikalios konstrukcijos jėgainė buvo poruojamas su keturių varančiųjų ratų pavara.
Šis patrauklus sedanas anuomet buvo greitesnis už „E46“ kartos 3 serijos „BMW“, o tiksliau - „BMW 330i“ versija, kuri buvo iki 100 km/val. įsibėgėdavo 0,9 sekundės lėčiau.

„Volkswagen“ markės automobiliai visuomet būdavo kuriami pagal labai panašius kriterijus. Automobilių konstruktoriai turėjo atsižvelgti į racionalias, logiškas vertybes, o emocijos turėjo būti nustumiamos į šalį.
Vis dėlto, pasaulyje nėra automobilių inžinieriaus, kuris norėtų visą savo gyvenimą kurti saugius, ekonomiškus ratuočius. Kiekvienas inžinierius nori kurti įdomius, daugybę emocijų keliančius automobilius. Tokius, kurie kaitintų kraują ir priverstų nusišypsoti šaltą pirmadienio rytą.
Nepaisant pagrindinio „Volkswagen“ tikslo, ši automobilių kompanija buvo sukūrusi ne vieną charizmatišką, į markės rėmus netelpančius modelius. Būtent apie juos šiandien ir pakalbėsime.
1 ) Passat W8
Tikrų tikriausias tautovėžis, kurio nereikia pristatyti. Jį nori vairuoti garbaus amžiaus senjoras, jį nori vairuoti ką tik vidurinę mokyklą baigęs jaunuolis - pažvelgus į Lietuvos automobilių parką, susidaro įspūdis, jog „Passat“ įsigijimas yra daugelio prioritetas.
„Passat W8“ buvo vienas iš tų modelių, kuris buvo vertas atskiro anekdoto. „Tautos automobilis“, kuris iš gamyklos išriedėdavo su 8 cilindrų benzininiu varikliu, gebančiu išvystyti 275 arklio galias ir 370 Nm sukimo momentą. Be to, ši unikalios konstrukcijos jėgainė buvo poruojamas su keturių varančiųjų ratų pavara.
Šis patrauklus sedanas anuomet buvo greitesnis už „E46“ kartos 3 serijos „BMW“, o tiksliau - „BMW 330i“ versija, kuri buvo iki 100 km/val. įsibėgėdavo 0,9 sekundės lėčiau.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

W8 (3)


2 ) Golf R32
„Volkswagen“ visuomet gamindavo santūriausią sportišką hečbeką pasaulyje - „Golf GTI“. Dinamiškas, bet komfortiškas. Sportiškas, bet santūrus. To paties nesinorėtų pasakyti apie „Golf R32“, kuris padėjo tvirtus pamatus „Golf R“ automobilių šeimai.
„Volkswagen“ inžinieriai norėdami sukurti „Golf“ modifikaciją, kuri kiekvieną kartą šaudytų fejerverkus, į kompaktiško hečbeko variklio skyrių sumontavo 6 cilindrų variklį, galintį pasiekti 241 arklio galią ir 320 Nm sukimo momentą. Anuomet - tai buvo kvapą gniaužiančios charakteristikos.
Palyginus su savo giminaičiu - „Audi S3“ ar „Seat Leon Cupra“, naujoji „Golf“ modifikacija ilgesnėje tiesiojoje juos pažemindavo kaip Andrius Tapinas socialdemokratus.

REKLAMA

Golf R32 (1)


3 ) Passat R36
„Passat W8“ dėl daugybės priežasčių nesulaukė pilnaverčio įpėdinio. Kadangi 8 cilindrų varikliai Europoje niekuomet nebūdavo itin populiarūs, vokiečiai nusprendė, jog naujoji „Passat“ versija turėtų turėti kuklesnę - 6 cilindrų motorą.
3,6 litro darbinio tūrio variklis pajėgdavo pasiekti 300 arklio galių ir 350 Nm sukimo momentą. Šis motoras gamykloje būdavo suporuojamas su 6 laipsnių pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara.
Natūralu, jog „Passat R36“ dinaminėmis savybėmis pranokdavo žymiai brangesnį „BMW 335i xDrive“.

REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen Passat R36


4 ) Touareg W12
Didžiuliai „SUV“ tipo automobiliai iš prigimties yra sunkų ir propaguojantys tingų vairavimo stilių. Jie mieliau važiuos ilga ir nuobodžia autostrada negu vingiuotu, daugiau vairuotojo įgūdžių reikalaujančiu kelio ruožu.
Vis dėlto, pažiūrėjus į „Touareg W12“ versiją, taip ir norisi pasakyti - „Ką po velnių jie sau galvojo?“
Mąstant logiškai, tai pats beprasmiškiausias automobilis pasaulyje, tačiau įjungus emocijas - tai pats kiečiausias visureigis pasaulyje.
2380 kilogramų sveriančią mašiną 6 litrų variklis iki 100 km/val. priversdavo įsibėgėti per 5,9 sekundės ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Touareg W12 (1)


5 ) Phaeton W12
Ambicingiausias „Volkswagen“ kompanijos visų laikų projektas, kuris baigėsi didžiule nesėkme. Techniškai - automobilis buvo nepriekaištingas (iki dienos, kai ateina metas jį taisyti). Anuomet jis buvo vienas geresnių tokio tipo automobilių, tačiau „Phaeton“ sėkmei koją kišo ant radiatoriaus grotelių esantis logotipas.
Nepaisant to, pati pajėgiausia „W12“ versija dinaminėmis savybėmis mažai kuo nusileido tuometiniam prabangių sedanų karaliui - „Mercedes Benz S 65 AMG“.

Phaeton W12 (1)


 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų