Automobilių gamintojai kuria nesuskaičiuojamas galybes konceptinių modelių, vien tik tam, kad įtikti publikai. Šie penkti konceptinai JAV gamintojų automobiliai buvo sukurti tik vienam pasirodymui parodoje. Veliau juos apleido ir gamintojai, ir dizaineriai. Nors atrodo, šiems automobiliams butų tikrai pasisekę didžiojoje rinkoje ir jų dizainas iki šiol atrodo fantastiškai.
Štai pavydžiui dabar Lincoln markei žūt būt reikia kažko naujo ir gaivaus gamybos linijoje, kad išsilaikytų prieš Ford'o keliamas bangas. O 2002 metais Lincoln išleido Continental konceptą ant senesnio modelio Town Car bazės, su 6.0 litro V12 varikliu ir 414 arklių. Tuo metu toks dizaino žingsnis reiškė naują erą Lincoln'ui, net galinės durys buvo suicide stiliaus visai kaip Rolls-Royce Phantom. Tačiau mašina taip ir nebuvo pradėta gaminti.
Keliaujam toliau ir čia sutinkam Chrysler'io konceptą Atlantic, šis modelis buvo sukurtas 1995 metais. Kuomet Chrysler priklausė Mercedes-Benz koncernui, todėl nieko nenustebino toks europietiško stiliaus dizainas koks buvo panaudotas Atlantic modelyje. Beje daug išorės elementų buvo buvo tiesiog moderniai interpretuota nuo to paties pavadinimo 1930 metų Bugatti Atlantis automobilio. Nepaisant to šis Chrysler atrodo vis tiek šauniai.
Toliau turime tituluota JAV off-road visureigių gamintoją Jeep. Kuris buvo sukonstravęs visureigį skirtą važiuoti tik ten kur nėra kelio, be jokių komforto elementų. Jeep Hurricane bekelės monstro konceptas buvo pristatytas 2005 metais. Automobilis stovėjo ant R20 dydžio ratų su milžiniškomis padangomis, atstumas nuo žemės iki Hurricane dugno buvo 45 cm. Ir variklis jame buvo sumontuotas tikrai ne pėščias, tai 5.7 litro HEMI V8 turintį 335 ag. Kas leido mašinai be problemų įkopti į 64 laipsnių pakalnę. Dar vienas įdomus šio automobilio bruožas, tai nepriklausomai pasisukti galintys ratai, kas leido praktiškai vietoje apsisukti. Tikrai kietas džipukas.
Buick pažvelgė į savo senuosius modelius ir sukūrė Blackhawk konceptą. Ir tai padarė dar prieš įsivyraujančią madą modernizuoti senojo klasikinio dizaino bestselerius ir priminti apie kompanijos šlovės dienas. Automobilio jėgainė pasiskolinta iš 1970 metų Buick GS modelio, tai V8 variklis su 463 arkliais. Daug šio automobilio komponentų buvo pagaminta rankomis pavyzdžiui: konstrukcinis rėmas, anglies pluošto kėbulas. Žinoma yra šansų, kad šis gražuolis dar išvys dienos šviesą, tik tie šansai labai nestabilūs ir svyruoja tarp nulio ir begalybės.
Nors ir Ford išleido GT klasės super automobilių, tačiau vis tiek būtų šaunu išvysti ir šį gražuolį - Ford Indigo. Tai 1996 metais sukurtas konceptas, kurio stilių inspiravo Indy automobilių lenktynių bolidai ir roadsteriai. Visas monokokas padarytas iš anglies pluošto ir aliuminio, o aerodinamika buvo sukurta po daugybės testų vėjo tunelyje. Sukamas V12 variklio šis konceptinis super automobilis iki 100 km/h įsibėgėdavo vos per 3.9 sekundės, kas užtikrino šiam Ford'ui vieno iš stipriausių super automobilių titulą gan ilgam.
Automobilių gamintojai kuria nesuskaičiuojamas galybes konceptinių modelių, vien tik tam, kad įtikti publikai. Šie penkti konceptinai JAV gamintojų automobiliai buvo sukurti tik vienam pasirodymui parodoje. Veliau juos apleido ir gamintojai, ir dizaineriai. Nors atrodo, šiems automobiliams butų tikrai pasisekę didžiojoje rinkoje ir jų dizainas iki šiol atrodo fantastiškai.
Štai pavydžiui dabar Lincoln markei žūt būt reikia kažko naujo ir gaivaus gamybos linijoje, kad išsilaikytų prieš Ford'o keliamas bangas. O 2002 metais Lincoln išleido Continental konceptą ant senesnio modelio Town Car bazės, su 6.0 litro V12 varikliu ir 414 arklių. Tuo metu toks dizaino žingsnis reiškė naują erą Lincoln'ui, net galinės durys buvo suicide stiliaus visai kaip Rolls-Royce Phantom. Tačiau mašina taip ir nebuvo pradėta gaminti.
Keliaujam toliau ir čia sutinkam Chrysler'io konceptą Atlantic, šis modelis buvo sukurtas 1995 metais. Kuomet Chrysler priklausė Mercedes-Benz koncernui, todėl nieko nenustebino toks europietiško stiliaus dizainas koks buvo panaudotas Atlantic modelyje. Beje daug išorės elementų buvo buvo tiesiog moderniai interpretuota nuo to paties pavadinimo 1930 metų Bugatti Atlantis automobilio. Nepaisant to šis Chrysler atrodo vis tiek šauniai.
Toliau turime tituluota JAV off-road visureigių gamintoją Jeep. Kuris buvo sukonstravęs visureigį skirtą važiuoti tik ten kur nėra kelio, be jokių komforto elementų. Jeep Hurricane bekelės monstro konceptas buvo pristatytas 2005 metais. Automobilis stovėjo ant R20 dydžio ratų su milžiniškomis padangomis, atstumas nuo žemės iki Hurricane dugno buvo 45 cm. Ir variklis jame buvo sumontuotas tikrai ne pėščias, tai 5.7 litro HEMI V8 turintį 335 ag. Kas leido mašinai be problemų įkopti į 64 laipsnių pakalnę. Dar vienas įdomus šio automobilio bruožas, tai nepriklausomai pasisukti galintys ratai, kas leido praktiškai vietoje apsisukti. Tikrai kietas džipukas.
Buick pažvelgė į savo senuosius modelius ir sukūrė Blackhawk konceptą. Ir tai padarė dar prieš įsivyraujančią madą modernizuoti senojo klasikinio dizaino bestselerius ir priminti apie kompanijos šlovės dienas. Automobilio jėgainė pasiskolinta iš 1970 metų Buick GS modelio, tai V8 variklis su 463 arkliais. Daug šio automobilio komponentų buvo pagaminta rankomis pavyzdžiui: konstrukcinis rėmas, anglies pluošto kėbulas. Žinoma yra šansų, kad šis gražuolis dar išvys dienos šviesą, tik tie šansai labai nestabilūs ir svyruoja tarp nulio ir begalybės.
Nors ir Ford išleido GT klasės super automobilių, tačiau vis tiek būtų šaunu išvysti ir šį gražuolį - Ford Indigo. Tai 1996 metais sukurtas konceptas, kurio stilių inspiravo Indy automobilių lenktynių bolidai ir roadsteriai. Visas monokokas padarytas iš anglies pluošto ir aliuminio, o aerodinamika buvo sukurta po daugybės testų vėjo tunelyje. Sukamas V12 variklio šis konceptinis super automobilis iki 100 km/h įsibėgėdavo vos per 3.9 sekundės, kas užtikrino šiam Ford'ui vieno iš stipriausių super automobilių titulą gan ilgam.